~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Träffat Maja idag.....

Av Cina - 1 februari 2011 18:20

Imorse ringde min chef och vi snackade lite hit o dit.

Vi har ju inte talats vid på ett år.

Men nu skall vi träffas i mars.

Alltid lika kul att tala med honom.

Han är GULD värd för mig.


***********************************


Sedan fick jag ett sms och då var det ett par som var

fika sugna, så jag satte på kaffehurran.

Och så visste jag att Matilda Majas mamma ville ha

värktabletter för dr tog hål på en böld på henne igår.

Så när vi fikat så tog vi alla 4 och åkte till Köping med medicinen.

Då fick jag även goooosa lite med Maja Gräddnos.

Hon skratta förfullt och är en pigg o glad liten tjej.

Passade på och tog ett foto på henne.

KLICKBART FOTO.

 

Maja är nu 1,5 månader.

SÖÖÖÖÖT SOM SOCKER   


*********************************

Idag har det kommit en och annan regnskur.

Så snön har smält bra nu i två dagar.

Men rena rama isgatan ute.


Ja detta var lite om min dag idag.

Vart ingen rensning i klädskåpet mitt men det

är en dag imorgon oxå.

Det var mycket mysigare och hälsa på MAJA.


Önskar alla en fortsatt fin tisdagskväll.  

 
 
Calma

Calma

1 februari 2011 18:43

Hej vännen!
Åhh,ja vad kan vara viktigare än gos med barnbarn *L*,som du säjer dte andra finns kvar,,
Såå söt hon är,man blir ju som ute,smältande när man har såna godingar i närheten

Härligt med fikagäster så där bara,kul

Ha det bäst vännen
D där med att bilderna är klickbara,det ser jag ju hos andra bloggare,o det är vä'l så kanske,står ej klickbara under mina,hos mej,sperlar ju roll,tack för svar iaf
Kramen vännen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

1 februari 2011 18:48

Jösses vad dom växer fort,gullungarna.Visst ÄR det mysigt att gosa o.snusa baby.Jag har varit till frissan o ljusat upp håret o.klippt det lite.Man vill ju känna sej "vårfin".Halt som tusan,hoppas man kan ta långpromis i morgon då solen ska skina.Ha en bra kväll/kram

 
Ruth

Ruth

1 februari 2011 20:21

Förträffligt att få besök, då slipper man röja i garderoberna, det är mycket som är trevligare och mera upplyftande en att stöka i garderoberna,ta dagen som den kommer utan planering, så gör jag. Lilla Maja har växt på sig väldigt, så söt som söta jordgubbar en varm sommardag.
Ha det gott vännen / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

1 februari 2011 21:26

Läser att du haft en bra dag och fått gosa med den lilla härligt. Visst är det hjälmarekanal, närmare bestämt hjälmaredocka härligt fik där.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

1 februari 2011 21:45

Go kväll
Jag har också varit o gosat med barnbarn idag, lille Leo. Han skrattar så gott med två skratt gropar. Visst e de roligt med de små liven.
Kramizar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

1 februari 2011 23:28

Ohh så fint du gjort här inne :)
Så fin hon är lilla Maja :) mys att få gosa med en liten :) hihi! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

2 februari 2011 06:58

Vad fint du fått här inne på bloggen
Så söt lilla Maja är och vad stor hon blivit
Kul att få lite fika besök
Ha det bäst min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

2 februari 2011 11:06

självklart är det mycket roligare att gosa med lilla sötnosen Maja, hon är verkligen som en liten sockertopp, ja du kan ju rensa i garderoben idag istället
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

2 februari 2011 11:07

glömde förresten att säga att du har fått så fint härinne på din blogg :D
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

2 februari 2011 11:38

Ja, röja i ardroben kan ju skjutas på, det finns det som är trevligare och du fick ju det dubbelt upp.
Snygga skor och snygg tatuering, hi hi. Eller var det en socka.....
Väskan var annorlunda och snygg, ett klipp

http://farna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards