~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

SOOOOOOOOOOOOOL =))

Av Cina - 19 mars 2011 14:02

Oh vilket underbart väder det är idag.

Tänk om snön inte hade kommit igår

då hade det vart VÅR nu.

Vi har + 23,3 grader mot väggen på altan.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄRLIGT.

Ohhh vad man blir glad när solen skiner.

Vi har vart ute och STORHANDLAT på Maxi idag.

Och så stog dessa skor ivägen för mig

och skrek att dom ville följa med mig hem....=))

 

Och på måndag är det rea pris på dom jäkla skit.

Men jag åker och köper mig ett par till fast i en annan färg.

Kan ju bara ha typ ballerina skor.



Jaha vad tyckte ni om Let´s Dance igår då???

Min Frank är ju kvar och det gillar jag.

Det blir ju en ANDERSSON som vinner

men vilken blir det....=))

Hoppas ju på FRANK.


Ikväll börjar ju KÖRSLAGET.

Hoppas det är några bra med.

Har inte kollat så noga vilka som ska vara med.

Men jag vet några.

Håller nog på GABRIEL FORSS KÖR.

Han är ju hemskt duktig.


Ikväll blire tacos till mat.

Ohhh längtar redan för jag tycker det är sååååå gott.

Fast "gubben " är väl inte så förtjust i det.

Han vill hellst ha korv o potatis.....hahahaaaa


PS: GLÖM EJ ATT KOLLA MÅNEN IKVÄLL NI SOM KAN

FÖR SÅ STOR SOM NI FÅR SE DEN IKVÄLL

DET FÅR NI INTE GÖRA PÅ 19 ÅR


Ja detta får bli allt från mig för idag.


Ha en fin lördag  

 
 
Ingen bild

Karin

19 mars 2011 14:36

Visst är det härligt!!!Går på timmar, så A-K,Johnny,jag o.hundarna var ute o.tog en promenad.Tror du inte det kom en bil o stänkte ner oss från topp till tå.JÄVLA BILDRULLE...Att man inte kan anpassa hastigheten efter hurdant väglag det är(nu är det rejäla pölar efter gatorna).Snygga skor som ville med hem till dej!

 
Ingen bild

Karin

19 mars 2011 14:39

Måste säga att Frank har blivit riktigt duktig.Tyckte han var så "gubbig"ibörjan.Jessica har oxå utvecklats under dessa veckor.Det blev nog rätt personer till finalen.Ha en bra helg/kram

 
ansepanse

ansepanse

19 mars 2011 16:38

jättefina skor :) jag vill att Jessica ska vinna allt, tacos är jättegott, jag måste komma ihåg månen, jag skrev just en minneslapp och la' på bordet :) körslaget blir det ikväll som sagt var :)
Sv: fjädern är ingen liten fjäder, den är en och en halv meter lång
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

19 mars 2011 16:57

Jag håller också på Jessica, Frank dansar bra, men han är så stor så han blir klumpig tycker jag, Jessica är som en frisk fläck på golvet, fast jag tror att Frank vinner.
Här blir det rester från i går, köttbullar och revbenspjäll, älskar griskött över allt annat.
Söta skor du har köpt, fina när sommaren kommer.
Ha en fin kväll och en lika fin dag i morgon.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

19 mars 2011 17:12

Ja det blir spännande nästa fredag och se vilken Andersson som tar hem det hela
Blir kul att titta på Körslaget. Fina skor du köpt
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

19 mars 2011 17:25

Riktigt snygga skor som ville med dej hem.Jag hoppas på Frank som vinnare även om Jessica dansar bra hon också.Ska försöka komma ihåg månen ikväll(tack för sms:et förresten)Körslaget får man inte missa,Ann-louise Hanson är med, det vet jag.Den du skriver om har jag aldrig hört talas om så det blir en helt ny bekantskap för mej.

Ha en bra kväll!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

19 mars 2011 20:00

Underbart väder. Söta skor du hittat.
Jag hoppas Jessica vinner på fredag. :-)

Jag ska också kolla på Körslaget.
Måste komma ihåg att kolla månen, extra stor..då kommer jag väl sova ännu sämre än vad jag brukar när det är månsken. Dessutom är dottern ute på vift, då blir hönsmamman i mej extra orolig...

Ha en bra kväll.
kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Mufflo

Mufflo

19 mars 2011 21:39

Gillar färgen på din blogg!

http://www.doggbloggen.blogg.se

 
annemon

annemon

19 mars 2011 22:45

Fina skor synd att rean kom senare.Strålande sol men har varit på kalas idag.Hoppas på Frank men man vet aldrig.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

19 mars 2011 23:48

Åhh vilka underbart fina och somriga skor :) *Dreglar* ... Heja heja Frank :D Här har det också varit riktigt kanon vänder,synd bara man é sjuk :( ...Såg på fb att du fotat månen,jag har med gjort det:) lägger ut bild imorgon då jag orkar blogga :) ..
Vi åt också tacos ikväll,mumsfillibabba! :) ..
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

20 mars 2011 00:48

Ojdå, var det SÅ varmt i solen!!! ja tänk vad vädret svänger"...
Det var tjusiga skor du köpt och så bar att du kan köpa ett par till..nu på REA....Det gäller att passa på...
Ja, vi såg månen i kväll. Vi satt i bilen...varit i Nora..och den var STOR!!!

Önskar dej en GOD NATT och en fin söndag också!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

agge

20 mars 2011 13:29

Vilka underbart söta skor du köpt...
ja, körslaget tyckte då jag bara var skit. Tål ju inte tv4 o deras reklam heller. Men Gabriel var och är bäst....

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards