~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Ny spis på gång......

Av Cina - 21 juni 2011 15:26

Ja då blir det ny spis iallafall.

Spisgubben var här på förmiddagen idag

och han dona o fixade med spisen.

Men han kom fram till att graderna visade fel

och att ugnen gräddade ojämt.

Plattorna var ganska så ok men ej bra.

Så han sa att han skulle prata med våran kvartersvärd

och tala om hur det låg till så han skulle få avgöra.

Ja så ringde M på em och sa att jag skulle få en ny.

Den kommer vecka 26 el 27 och jag är så glad för det.

Nu kanske mina sockerkakor kommer bli bra händan efter.

Jag använder ju min spis väldigt mycket eller ugnen ska jag säga.

Bakar ju väldigt mycket....ja det vet ni ju redan.


*****************************************


Lite åska nu på em men långt borta.

Solen skiner och så kommer det några regnstänk emellanåt.

Imorgon är det dags för "IRIS" avstämningsmöte.

Ska bli skönt att dettta är klart så här långt.

Sedan på torsdag e det dag för den där hemska röntgen igen.

Och jag är skiträdd för det var inte alls något trevligt!


Önskar alla en fortsatt fin tisdag  


UPS jag glömde ju dessa foton.

KLICKBILDER

     

 
 
agge

agge

21 juni 2011 16:03

Så roligt med en ny spis. Förstår att du är glad. Du använder ju spisen så mycket.
kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

21 juni 2011 16:23

Grattis till nya spisen/kram

 
lillis

lillis

21 juni 2011 16:39

Grattis till nya spisen vad kul.
Skönt att du snart är färdig med IRIS för denna gång
Så många fina bilder du visar
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

21 juni 2011 16:39

Så skoj med ny spis :) Ja du bakar ju väldigt mkt så en fungerande spis är ju A & O :) .. Fina bilder på missarna,ser ut att trivas i era altanstolar :D .. Fin färg på fuschian också "visst heter de så?" .. Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

21 juni 2011 19:55

Härligt att få en ny spis du som verkar använda ugnen så mycket.Här har det åskat idag på efm rejäla skurar kom det.Skönt att det fanns en ände på detta iris.Håller tummarna för dig på torsdag med denna hemska röntgen men oxå bra att få ett svar på eländet.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

21 juni 2011 21:23

grattis till att du ska få en ny spis :)
vilken vacker fuchsia och så dina gosiga katter
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

21 juni 2011 22:10

Det blir säkert bra med den nya spisen för det är ju inget vidare med en ugn som visar fel grader.

Fina kort på både kattter och blommor.Du får så fina närbilder på blommorna.

Kram och god natt!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 juni 2011 09:33

Grattis till att du skall få en ny spis, det behöver du verkligen med allt dit bakande, inga misslyckade sockerkakor mera.
Hoppas det går bra på avstämningsmötet i dag, håller tummarna och senare röntgen på torsdag.
gulligt foto på pizzerna och din Fuxia är så fin.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards