~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Kolla in vilka....

Av Cina - 8 augusti 2011 16:53

vindruvor jag har.

Ja tyvärr inte odlade av mig, utan köpta på City Gross.

KLICKBARA BILDER

   

Var nog de största jag har sett och goda som bara den.

Lite ost o vindruvor går ju alltid ner.

Dricker ju inte VIN men druvorna äter jag.


Idag har det vart sol och moln och regn och blåst med andra

ord lite blandad kompott.

Imorse var det svalt och det känndes som hösten var här.


Idag har vi ätit bruna bönor och stekt rimmat fläsk.

Jag höll mig till fläsket då jag inte vågade äta bönorna

då magen kan bli upp o ned vänd (eller värre än den är)


Har inte hänt så mycket annat idag.

Ikväll går vi på Liseberg och sjunger

allsång med LOTTA.     


Ha en fortsatt fin kväll  

 
 
lillis

lillis

8 augusti 2011 17:20

Oj vilka stora vindruvor och vad smarriga dom ser ut det vattnas i munnen.Ska oxå kolla på Lotta i kväll
Ha en skön kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

8 augusti 2011 18:45

Va gott med ost o druvor(+vin)!Vilka bamsedruvor.
Fixade punkan idag,det var en skruv som satt i däcket.Jag åkte ner till firman som bytte däcken i våras o dom åkte till bilen o skruvade loss o bytte till reservhjulet,sen till däckfirman som gjorde resten.250:- fattigare,fasen oxå.
Jag ska också till Liseberg så vi kanske ses(hihihi)/kram

 
ansepanse

ansepanse

8 augusti 2011 19:06

ska ni till Liseberg och sjunga med Lotta? då får du vinka till mig :D
jag dricker heller inte vin och jag tycker om bruna bönor men klart att det inte är särskilt bra mat om man har ont i magen
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maggan

Maggan

8 augusti 2011 19:07

Vindruvor är smaskens. Köper jag hem några så är de slut i ett nafs.Och bruna bönor du,som är såå gott!
Tyvärr hänger jag inte med till Liseberg ikväll. Är ingen fan av Lotta. men,men alla kan ju inte älska alla här i världen.
Ha en skön kväll nu min vän . Kram!

http://bloggplatsen

 
Ruth

Ruth

8 augusti 2011 22:49

Vindruvorna är goda nu, men har inte sett så stora vad jag vet. Själv så måste jag ha ett Viktoria plommon varje kväll, dom är också väldigt goda.
Inget roligt och varmt väder i dag, men det kommer nog snart bättre tider.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

9 augusti 2011 09:18

Lät gott med bruna bönor.....måste nog laga till det själv någon dag. Vindruvor smakar alltid bra....även som Vin :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 augusti 2011 10:24

Oh dom såg riktigt fina ut :) Såå smarrigt =)! :..
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
agge

agge

9 augusti 2011 12:09

Vilka häärliga druvor. Gott till ost och kex men jag vill gärna ha ett glas rött också.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards