~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Snart väntar sängen.

Av Cina - 10 september 2011 19:37

Ja fybubblan vad jag är förkyld nyser o hostar i ett.

Men idag har jag bakat kakor och 2 maräng tårtbottnar.

KLICKBILDER

   

Dammsugit och tvättat mattor och så gjorde jag

potatisgratäng o kassler till mat.

Nu fryser jag igen men ska dricka honungsvatten så blir jag varm.

Sedan tror jag att jag ska krypa ner under täcket.


Önskar alla en fortsatt fin lördagskväll  

 
 
Ingen bild

Karin

10 september 2011 21:03

Jösses va du är flitig!Man ska ta det lugnt när man är förkyld,vet du väl.
Va mycket det är att trycka på, med detta facebookDet är förtusan en helkvällsjobb att klicka in.Återkommer om lite hjälp/kram

 
Ingen bild

caritha

10 september 2011 21:31

Oj vad gott det ser ut!!men ta inte ut dig helt du får krya på dig kram/caritha.

 
lillis

lillis

10 september 2011 21:41

Men vad du håller på och grejar när du inte är bra.Kakorna ser så goda ut.Drick varmt och håll dig lugn
Ha det gott
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

10 september 2011 21:49

Maräng tårta de är gott det, jobba inte för mycket nu när du inte är helt okej krya på dig, och ha de så gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

10 september 2011 22:35

Du e redig som trots förkylning orkar baka o dona i köket. Nu får vi hoppas att du får en god natts kurerande sömn- Krya på dig kram från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

10 september 2011 23:18

Så driftig du är, din sjukdomsbild kan inte vara så akut när du orkar med så mycket, du ger dig aldrig. Hoppas du får en finfin helg !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

11 september 2011 00:05

Ska du inte tänka på att kurera dig själv? Var rädd om dig min vän. Kakor kan man klara sig utan!
Men hoppas att du snart blir bättre och att du kan njuta av morgondagen. Kram på dej!

http://bloggplatsen

 
Lena S

Lena S

11 september 2011 09:43

Va du donar fast du inte mår bra. Att du orkar...men duktig är du :-)
Mums...marängtårta som är så gott...
Hoppas du mår bättre snart.
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

11 september 2011 10:48

hoppas att du känner dig bättre idag och att du sov gott inatt
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
agge

agge

11 september 2011 10:58

Oj, vad flitig du har varit .

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards