~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Oooh hejohå vilken dag.....

Av Cina - 30 januari 2012 18:51

Ja vilken dag det vart idag.

Ja kommer att skriva o berätta imorgon hur det gick idag på mitt lilla möte.

Efter mötet var vi ut till Biltema för Håkan skulle handla

bilklädsel till bilen våran.

Sedan hem och så kom Patrik o Sari och barnen o hälsade på.

Det var kul att dom kom var länge sedan nu.

Frans han fick äppelmos o lite grädde mmmm så gott

han tyckte det var han åt med hela ansiktet.


Blir ett kort  inlägg idag men lovar att berätta imorgon om mötet idag!


Önskar er alla en fortsatt bra kväll.


PS: SÅ TITTAR VI PÅ FAMILJEN ANNORLUNDA IKVÄLL!!!!!

 
 
lillis

lillis

31 januari 2012 06:49

Vad kul att ni fick besök av barn och barnbarn
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

31 januari 2012 09:46

Hoppas du har fått samlat tankarna efter ditt besök med flaskan i går. Myspys att få besök av din familj, så gott för Frans att få nya smaker i munnen,snart sitter han ochh bankar i bordet med bestick och vill ha en kotlett.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

31 januari 2012 09:53

Hoppas att det inte var allt för jobbigt att säga "hej då".Det finns ju mail o telefon för att bara höra hur den andre har det...
Såg att Patrik lagt ut ett kort på dej o Frasse,va stor han blivit.
Jag går än i väntans tider...sökt chefen men hon satt i möte hela fm.Håhjaja ha en bra tisdag,jag jobbar kväll/kram

 
Monica

Monica

31 januari 2012 11:18

Jag tittade på familjen annorlunda.Denna gången är det ju en familj från Kinnarp som är med så det blir extra roligt att följa programmet.Det lilla samhället ligger bara fem minuters väg från där Micke och Netha bor.Man känner ju igen omgivningen och igår var ju pappan och barnen på Mösseberg i Falköping.

Önskar dej en bra dag!
kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards