~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Mötet igår.....

Av Cina - 31 januari 2012 11:01

Ja som jag skrivit tidigare så hade jag möte med

min Chef och min handläggare på Medarbetarcenter igår.

Jag köpte en orkidé till personen på medarbetarcenter och 20 tulpaner till min Chef

innan jag åkte ner på stan.

Pirrig till tusen var jag kände mig lite nedstämd.

Men allt gick bra.

Vi samtalade om allt o inget under en timma.

Min Chef vart tagen av flaskan han fick och så

hade jag skrivit ett kort med några rader till han.

Men det ville han läsa när han var ensam sa han.

Och efter som jag ej har fått beslutet från FK ännu

så ville han vänta med alla papper som ska skrivas under.

Han ville bjuda ut mig och personen på Medarbetarcenter på middag.

Och så frågade han om jag ville att han skulle ta med

sig någon arbetskamrat till mig.

Då kom mina tårar och jag sa jaaaaa det vill jag

och han visste precis vem detta var så han sa hennes namn.

Så den 24/2 skall vi gå på Restaurang Varda.

Och då kommer liksom avslutet.

Innan dess så skall han åka ut på en 3 veckors semester med sin 

Fru som ska fylla jämna år.

Han behöver verkligen få komma bort ett tag nu 

han jobbar hårt och intensivt min Chef.

Han åker imorgon och kommer hem den 20/2.

Resan går till Asien, lite luffande där tror jag han sa.

Hade min kamera med men kände att det var inte läga att fota då.

Utan jag tar den med när vi skall gå ut och äta känns bättre så.

Känns bra men konstigt.


Ja så nu vet ni hur det gick iallafall.

Ha en bra dag alla där ute i cyperrymden  

 
 
ansepanse

ansepanse

31 januari 2012 11:22

förstår att det var ett känslosamt möte men samtidigt har du fått det bra nu eller hur :)
Sv: tack vännen
bamsekramar och en fin dag till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Corina

Corina

31 januari 2012 11:26

Känslosamt, självklart ! Men nu kan du fortsätta njuta av resten av ditt liv utan komplikationer.....kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 januari 2012 11:50

Förstår att mötet var känslosamt, men vad skönt att det hela gick bra och du får ju träffa honom igen när ni ska ut och äta.
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

31 januari 2012 12:30

Låter som en mycket omtänksam och mänsklig chef!!! Och sen bli utbjuden att äta också!!!!
Tänk at det finns såna chefer idag!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

karin Magnusson

31 januari 2012 12:50

Känslosamt möte, det förstår jag. Men nu kan du slappna av o göra vad du/ni vill. Ha det gott..

 
Malin

Malin

31 januari 2012 13:33

Låter som ett fint avslut med en middag :) Håller med ovanstående han låter så himla varm och omtänksam chefen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

31 januari 2012 15:39

Ja nu är det klappat och klart och att det finns dubbla känslor det förstår jag, men att behöva slippa oroa sig för dagar man inte mår bra och att kunna vila då det behövs ,åste ocxå kännas bra.
Verkar som du haft en riktigt bra chef som gör ett så fint avslut för dig.
Ktamen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

31 januari 2012 23:24

Det var ett trevligt avslut, känns säkert otroligt fint att du gjorde det du har gjort. Så roligt att att du blev utbjuden och har något att se fram emot. nu kan du varva ner och kommer säkert att må prima.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

1 februari 2012 00:26

Det var en jätte fin chef du haft som verkar uppskattat dig, det tycker jag är fint, ja då är det helt ok att fälla en tår.
ha en fin onsdag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Monica

Monica

1 februari 2012 15:16

Det var ett känsloladdat möte förstår jag och det var säkert uppskattat att du hade köpt med dej blommor.....du är ju tjejen med guldhjärtat!
Det blir säkert trevligt när i ska äta middag tillsammans och då passar det kanske bättre att fotografera.

Ha en skön eftermiddag och kväll...kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards