~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Lite bilder idag

Av Cina - 17 juni 2012 16:51

Idag på fm var vi hem till Patrik och Sari på förmiddagsfika.

Tog lite nya bilder på Frans och Sanna

KLICKBILDER

   

Ja bilderna får tala för sig själva.


Här kommer oxå Lilla Maja

 

En liten tuffing på första bilden.

Andra bilden sitter Johan (pappa) och ritar men Maja  


Dom växer de små liven det går undan som tusan.

Sanna blir 6 år i november

Frans blir 1 år i september

Maja blir 2 år i december



Måste få visa vilken fin tårta Wilmas mamma hade gjort till Wilmas 1-årsdag

 

*********************************************

Usch vad det regnat i natt och hela förmiddagen.

Efter det kom solen och så kommer det världens regnskur

och så kommer solen o så håller det på hela tiden.

Nääää nu är det verkligen tråkigt med detta väder och

synd om dom som har semester.

Tur säger jag bara att man får åka till solen såg

att det var +39 grader i Sidie igår.

Bra då är det varmt och skönt i havet när vi kommer ner

och 2 månader som jag längtar till det.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndagskväll  

 
 
Ingen bild

Karin

17 juni 2012 18:41

Åh kunnde ni äta upp tårtan?Va duktig hon är att baka.
Vilka fina bilder på barnen.Den tiden går alldeles för fort,jag ser det nu när mina är här.
Jag vet en till(jag)som LÄNGTAR till att plaska runt i det varma havet!Snart dax så fort som tiden går.../kram

 
ansepanse

ansepanse

17 juni 2012 18:47

ja, tiden går och de växer barnbarnen :) de är så söta alla tre :)
vilken fin tårta, vi har haft precis samma väder, ömsom regn och ömsom störtregn
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

17 juni 2012 19:36

Jadu vädret är för tråkigt men fina bilder på barnbarnen och vilken härlig tårta hon gjort.Tråkigt detta med din far förstår att du blir arg onödigt att han ska behöva ramla.Ja barnbarnen dom bara växer och växer tiden den går så fort.
Ha de gott.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

17 juni 2012 20:21

Så söta dom är dina barnbarn...man kan aldrig ta för många foton på dom.Tiden när dom är små går alldeles för fort....mina två älsta barnbarn är ju i stort sett vuxna nu,inte klokt när man tänker på det.
Kvällskram!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

17 juni 2012 20:52

Grattis till din nya telefon , hoppas du får mycke roligt med den.
Oturligt att din far ramlat igen, kan förstå din frustration över det.
Härliga barnbarns bilder visst är de roligt med en stunds mys med de små liven.
Ha en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

17 juni 2012 21:41

Samma sketa väder som vi har här vännen :/. Kommer å går hela tiden & nu vill jag rackarns ha sol... Med lagom värme...
Vilka sötisar de är & den tårtan hade jag lätt kunnat trycka i mig =)
Krameli kram hjärtat <3<3<3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 juni 2012 06:15

Så söta och fina era barnbarn är, kul att se kort på dom.
Vilken fin tårta hon bakat.
Förstår att du längtar till värmen och få bada i havet.
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen:se

 
Corina

Corina

18 juni 2012 08:40

Fina kort på telningarna ;) Dom växer snabbt. Vilken härlig tårta ! Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 juni 2012 08:58

Så fina foton, och vilken tårta :) ser supersmarrig ut!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 juni 2012 10:08

Så fina foton du har tagit på dom små söta barnen, ja Maja ser ut att vara högfärdig och tuff med sin röda keps.
En vansinnigt gullefin tårta, det var nog inte lätt att sätta kniven i den, den skulle stått i ett frysskåp med glasdörr på bästa platsen, såååå mycket jobb som är lagt ner på den.

Har regnat här under natten, nu är det gråmulet och fuktigt ute, hoppas det lättar under dagen.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards