~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Dagen är åter här........

Av Cina - 14 april 2013 17:17

  

Idag får ni hålla tillgodo med denna färgglada bild.


Ja så kom dagen som jag kände på mig skulle komma.

Alltså kan jag inte gå ut utanför dörren idag.

Måste vara i närheten av en toa annars kan det gå riktigt illa.

Har vart på toa 10 ggr nu, svider i ändan kan jag säga.

Svårt att sitta är det oxå.

Imorgon är det förhoppningsvis över annars kör vi en dag till.

Jaja nog med skitprat.


Idag kom solen fram men försvann lika för som den kom.

Har vart en grå och kulen dag tycker jag.

Men nu hoppas vi att värmen ska komma.

Fast jag litar inte riktigt på dessa vädergubbar/tanter.


Ja ha snart är det ny vecka och nya utmaningar.

Hoppas verkligen att min Iphone5  kommer denna vecka.

Men den som lever får se.

Imorgon är det ju bara en vecka kvar till STOR SEANSEN med PEHR TROLLSVEDEN.

Skall bli otroligt spännande.

Så på söndag den 21 skall vi ut o handla det vi ska ha.

Plus att jag ska baka något oxå, men det hinner jag i veckan.


Ja önskar er alla en fin kommande vecka.  


 
 
Ingen bild

Hulda

14 april 2013 17:34

HAr du maginfluensa eller vad är det för något som spökar? Det låter besvärligt men är du bra imorgon så får du stryka den här dagen från almanackan. Skriv "jävlaskitdag". Fin bild du bjuder på i allafall.
Ha en bra vecka du också så höres vi framöver!
Kramiz

 
lillisl

lillisl

14 april 2013 19:08

En färgglad och fin bild.
Vad besvärligt du har med din mage, hoppas att du är bättre i morgon.
Så spännande och kul det ska bli med Seans
Jag har haft samma väder som dig i dag
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

14 april 2013 21:26

Låter inte som en trevlig dag...hoppas det snart är över!
Grått var det idag men värmen kom smygande iaf.
Ha en bra vecka/kram

 
Ruth

Ruth

14 april 2013 22:09

Hmm, vilken jä..a skitdag, har du någon susning varför det blir så, är det något du äter, oro, stress eller bara skit helt allmänt, ja, ja det går nog över det brukar det göra, hoppas det går snabbt över också.

Snart är det dags för den efterlängtade seansen, så intressant det kommer att bli.

Kramelikram och krya på dig !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

14 april 2013 22:38

Såååå spännande med seans, tråkigt att du inte är bra du får krya på dig

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 april 2013 11:40

vilken ljuvlig bild :) stackars dig med din krånglande mage, hoppas, hoppas att det är bättre idag <3
Sv: jo, jag såg när jag satte in bilden på kaffekoppen att det nästan var ett hjärta där :)
bamsekramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

17 april 2013 12:36

Fjärilstokig som jag är så var det en fröjd för ögat att se bilden du bjuder på :)
Jobbigt med magen och dessa passande på toan!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards