~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Regn, sol och blåst.....

Av Cina - 18 april 2013 17:11

Idag får ni titta på denna lilla kattunge.....söt eller hur!!!


Imorse for vi ut en sväng i regnet för det verkligen öste ner.

Och har så gjort ända till klockan var halv tre.

Solen och blåsten kom som ett brev på posten.

Uträttade lite ärenden idag och så var Håkan på

fotvården, och då passade jag på att åka ut med Sari och barnen

till Erikslund.

Var in på Zizzi och kollade lite fytusan så mycket fina kläder dom har.

De har lite rea men det var ingen som föll mig i smaken idag.

Köpte mig två orkidéer på city gross 60:- st ska fota dom imorgon så 

ska ni få se dom.

Var verkligen jättefina tyckte jag.

Hoppas att dom överlever bara, ja det va sådana som inte är svåra att sköta.

Köpte även med mig lite thaimat hem.

Så det har vi ätit nu det var gott inte starkt alls.

Vågar inte ta stark mat nu när magen har vart dum.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin torsdagskväll  




 
 
Ingen bild

Lena S

18 april 2013 17:40

Å vilken söt bild.
Ja visst är det konstigt att det oftast ska blåsa om solen är framme.
Ha en fin kväll!
Kram

 
ansepanse

ansepanse

18 april 2013 18:44

visst är det en söt liten kattunge, supersöt :)
orkidéerna mina dog allihop nu i vintras, jag har inte kommit mig för att köpa några nya än
thaimat har jag aldrig ätit
Sv: jag såg vitsippor idag och hade glömt kameran hemma
en fin kväll till dig vännen - kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Margit

Margit

18 april 2013 19:57

vilken söt liten kisse!!!
Tack för meddelandet..jag fick i eftermiddag på F-B! Jag gick in, tog fram länken och gillade och skrev..vet ej om det registrerades!? Skrev också där en lite hälsning till dej..MEN det gick inte iväg..Jag är "stoppad" sedan nåra dar sedan..hade gjort några förfrågningar..och då går det inte ens att skriva under 1 veckas tid på Meddelanden på dem man inte är vän med!!
Så jag hoppas att min röst och det jag skrev på länken att DEN ODKÄNDES!!! Skriver detta här, efetrsom jag inte kan meddela dej på annat sätt!!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

18 april 2013 20:49

Ville alltid ha en röd katt när jag var liten men det fick jag aldrig.Bondkatter skulle va grårandiga,de me basta!
Vi har verkligen aprilväder...man kan faktiskt bli lite avis på Tina.Kanske man ska göra en vårresa också,nästa år...
Aldrig fel med thaimat.Ha en bra kväll/ kram

 
Ruth

Ruth

18 april 2013 22:34

Vilken underbart söt liten kattunge, dem är så bedårande både som små och stora.
Samma trista vädret här i dag med kraftiga vindar och regn. Grattis till dina 2 nya växter, 60:- är billigt, för några år sedan var det dyra lyxblommor, tror säkert du får dessa att trivas hos dig. Så gott ni åt till middag i dag.

Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

19 april 2013 06:45

Vilken söt liten kattunge.
Så gott med thaimat, funderar om jag ska köpa det i dag.
Kul med nya blommor och dom är så lättskötta
Ha en bra fredag
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

19 april 2013 10:42

Skriver HÄR igen.inte förrän om drygt 1 dygn till..är jag "spärrad" att godkänna och skriva på meddelanden..Fick nyss en som ville bli vän med mej, som vart det förut.och så var det någon fler..och när jag skulle GODKÄNNA den så kom RUTAN UPP..att jag var"stoppad" drygt ett dygn till för att JAG försökt bli vän med några som jag inte kände..Ja så är dom på faceebook..så om drygt ett dygn..så ska jag pröva igen på länken du skickade..och lägga rösten på bilden. Hoppas att jag lyckas då!
Önskar dej Cina en trevlig helg!!! Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards