~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Sent poolhäng idag.......

Av Cina - 20 juli 2013 17:54

 

Idag får ni ta dela av denna bild.........


Vart lite set poolhäng idag då det inte var så fint varmt väder.

Men mot kvällningen så fick barnen komma och inviga poolen.

Tyvärr badade inte jag idag för min kropp sa ifrån.

Har ont i den idag men det går över så det får bli bild en annan gång på mig.

Men här kommer iallafall foton på barnen.

KLICKBILDER

     

Sanna och Saga badade så det stog härliga till.

Frasse ville inte han var int till grannen o kollade iställe.

Imorgon ska vi tappa i mer vatten o blåsa upp kanten lite mera.

Ni vet ju hur barn härjar runt i vattnet vi vuxna är ju mer stilla.

Men det är roligt för barnbarnen att få komma och bada om dom vill.

För er som funderar vem Saga är så kan jag säga att det är Sannas

halvsyster som bor med sin pappa och hans nya fru o barn.

Fast hon brukar  vara ofta o hälsa på Sanna.

Roligt att dom kan träffas o ha mysigt ihop.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  

 
 
Ingen bild

Karin

20 juli 2013 19:14

Helmysigt...kommer nog att bli många besök av barnbarnen.Nästa gång vill nog Frasse också prova på.
Känner mej seg idag...Tog en vända runt Ullvi på fm,solade en timme på balkongen o fixade till mej.Skulle skjutsa Putte o Emma till Kungsör på bröllop.Fikade på Bagarn med kompisar som bor i K-ör,hem o tog en powernapp.Nu får man vänta tills mobilen ringer o det är dags att hämta bröllopsgästerna...kan bli allt från nu till sena natten:)/simma lugnt kram

 
Ingen bild

Hulda på besök igen

20 juli 2013 23:45

Det ser fantastiskt härligt ut med barnbarnen och poolen. Populärare farmor än någonsin kommer du att bli nu varje dag som solen skiner och det är varmt. Nu väntar jag på ett kort där du simmar lugnt ;)Vi har haft fantastiskt väder idag igen. Inte många knop har gjorts men det är ju heller inte meningen att slita de få sol/värme dagar vi har av årets 365 dagar. Jag hör inte till de som gnäller över vädret när värmen kommer. Det må vara svettigt som idag men jag mottar det med hela hjärtat.
Kramen till dig

 
Malin

Malin

21 juli 2013 00:05

Åh vad mysigt :) Så kul för barnen att få bada hos farmor och farfar :)
Hoppas ni får en fortsatt bra helg!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

21 juli 2013 06:30

Fin bild som alltid.
Så kul för barnbarnen att plaska runt i poolen och du kanske får ta ett dopp i dag
Ha en bra söndag
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 juli 2013 23:13

Ni kommer nog att få många besök i sommar av barnbarnen, var ni populära innan så blir ni det en mera nu. Härliga foton på barnen.
Kram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards