~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Regn och rusk idag......

Av Cina - 30 juli 2013 16:23

 

Idag får ni denna vackra bild på svanar........


På förmiddagen idag så åkte vi ut för jag hade en grej jag skulle fixa.

Och det tog lite tid men jag fick det gjort.


Har haft problem med avloppet i köket ett tag o jag har

kört med sådan där sugkopp o det har hjälpt för stunden.

Men idag vart det tvärstopp o vi får ju inte köra med

avloppsrensningsmedel här.

Så jag ringde våran kvartersvärd kl 13:15 o just nu klev han in genom dörren.

Hoppas han får loss proppen för det luktar skit i hela lägenheten.

Och det kommer upp massa skitvatten blääää så äckligt det är.

Även om de är ens egen skit så är det äckligt.


Idag har vi regn o rusk fast regnet kom på sena eftermiddagen.

Det var ganska så skönt ute idag annars.


Måste visa er en fin lilja jag har i min trädgård.

KLICKBILDER

 

Frön som jag köpt genom tradera för en massa år sedan.

Hon korsade olika liljor själv o jag har flera frön kvar.

Jag köpte ju massa olika färger.

Sedan har jag dessa fina minirosor

 

Rosen heter THE FAIRY och är väldigt tacksamma.

Massa blommor o blommar ända till frosten tar dom.

En söt liten buskros.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  


   

 

 
 
lillis

lillis

30 juli 2013 17:14

Vacker bild även i dag det tackar jag för.
Vi har samma väder här och lite regn behöver komma.
Vad skönt att du fick avloppet rensat.
Väldigt vackra blommor du har
En skön kväll önskar jag dig
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

30 juli 2013 21:12

Bra med lite regn. Det är så torrt så att bladen börjar gulna på vissa träd. The Fairy...jag har alltid undrat vad våra rosor i rabatten vid huset hette. Jag tänkte plantera såna här i stugan för som du säger är dom tacksamma i blomning.
Ha det så bra på Priden :)

http://tinezza.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 juli 2013 23:28

Jobbigt när det blir stopp i avloppsrören, hoppas det blev snabbt fixat.
Din lilja är så fin, varför har du inte satt flera frön, kan dem inte bli för gamla?
En vacker ros, så många blommor, den gör dig glad länge.
Nu skall jag uppdatera en kennelsida som jag sköter, hinner nog inte klart innan ögonen faller ihop, sitter jag för länge så svider skuldran och nacken också, det vill inte riktigt ge med sig.
Kram och god natt min vän ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

31 juli 2013 01:13

Så vackra blommor du har i din täppa.
Idag har jag städat i köket,uppe på skåpen i skåpen o lådorna o kylskåpet.Bara frysen kvar men det får bli längre fram...
Nyss hemkommen från en danskväll i Bettna Broby.Det var Elisas som spelade.Första gången jag hört dom live.Så unga men jösses så duktiga.Riktig dansvänlig musik.T.o.m solen tittade fram en stund.Så roligt med blandad publik.Nu är det sängen som väntar för i morgon är det sovrummet o tvättstugan som väntar/kram

 
ansepanse

ansepanse

31 juli 2013 18:59

det är inte roligt med stopp i avloppet, hoppas att du fick det avhjälpt
jag ska ta och ta kort på mina liljor, de är nästan likadana som dina fast det är lite gult i mina också och rosorna, ja jag tror att jag har likadana sådana också :) nästan i allafall
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

2 augusti 2013 14:13

Hoppas ni fick iordning på avloppet, inte kul då det slammat igen!
Fina bilder på dina fina blommor, du har riktigt tur med blommor du :) Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards