~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Inte legat på latsidan idag......

Av Cina - 17 september 2013 18:18

 

Idag får ni denna underbara bild att titta på.


På förmiddagen idag så kokade jag äppelmarmelad.

Hade fått äpplen av en granne.

Och mendan jag ändå höll på så vart det en äppelkaka

KLICKBILDER

 

Den tog jag en bit av till kaffet på eftermiddagen.

Sedan tog jag cykeln och cyklade ner till våran garnaffär

och köpte detta garn som jag ska byta imorgon.

Ska ta det som är mörkare istället.

 

Och detta ska bli en halsvärmare med flätor.

Mössan är jag snart klar med så efter det blir det halsvärmaren.


Mössans mönster är riktigt knepigt men har nog klurat ut det.


Måste bara köpa mig en lampa så jag kan sitta o

sticka när det är mörkt ute annars ser jag inget.

Inte roligt att sitta i köket på en pinnstol när man stickar.


Imorgon kommer Sanna kl 7:45 så får vi se vad den dagen

har i sitt sköte.

Tror att vi ska åka ut och handla lite o då får hon hänga på oss.

Sedan vet jag inte hoppas det inte regnar bara.


Skall oxå åka ut till Erikslund en dag och prova dessa stövlar

 

Men med mina KALLE ANKA fötter så är dom nog för smala.

Men hoppas kan man ju.

Tyckte att det var riktigt tuffa o snygga.

Så snälla håll tummarna att jag kan ha dom.


Önskar er en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
Ingen bild

Airi

17 september 2013 18:31

Köp ett dagsljuslampa för den ger det bästa ljuset när man ska handarbeta.

 
lillis

lillis

17 september 2013 18:41

Så smarrig äppelkakan ser ut, synd att jag inte bor i närheten av då hade jag kommit och smakat på äppelkakan.
Stövlarna och garnet är så fint
Ha en bra kväll vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

17 september 2013 22:17

Äppelkakan ser smarrig ut.

Vacker bild....

http://hoppets.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 september 2013 00:08

Allt av äpplen är så gott, du är så duktig i ditt kök. Vilket fint garn, är det Järbo?
Den skulle bli fin som en halsvärmare tycker jag. Jag har en skrivbordslampa på en rörlig arm som är fäst på bordskanten, superbra. Gillar stövlarna, hoppas dem passar på dina fötter. Lycka till i morgon !
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 september 2013 11:16

en helt ljuvlig bild, jag gillar lila så det är superfint
hade vi bott närmare varandra hade du fått äpplen här :)
vilket fint garn
och stövlarna är hur tuffa som helst, jag håller tummarna för att du ska kunna ha dem
Sv: jag fick ett tips om att jag kan ta in pelargonerna innan första frosten och låta dem blomma färdigt inne, ska testa det
en fin dag till dig vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

18 september 2013 11:29

Flitig som vanligt...äppelkakan ser såå god ut.
Ha en rolig dag med Sanna.Här är full fart med Johnny.Nu ska i steka pannkaka för att sedan skjutsa Emma till jobbet.Hennes bil har lagt av:(så hon ska få låna min i morgon./kram

 
Malin

Malin

19 september 2013 08:43

Super fint garn,undrar hur det andra ser ut som du skall byta till?
Du är så duktig o flitig som pysslar hela tiden :)
Härligt att du kunde ha skorna!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards