~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Offrade mig att........

Av Cina - 2 februari 2014 16:35

 

Idag får ni titta på denna bild som är riktigt söt.........


Ja igår kväll offrade jag mig för att kolla på mello

men nääää inget för mig längre att kolla på.

Så det får nog vara för mig.

Tänker inte skriva vad jag tycker om det heller.


Började dagen med en kopp kaffe o läste lite på FB

och sedan satte jag igång virknålen .

Och det tar sig dag för dag.

KLICKBILD

 

Idag har jag kommit så här långt.

Ja tänk nu att det ligger dubbelt jag är ju ingen

geting runt midjan men ej heller så fasligt stor längre ;)

-25 kg är liksom bara borta.

Och jag tackar o bockar för det.

Bara synd att alla kläder sitter inte snyggt.

Ja hur som haver så mår jag bra o det är ju huvudsaken.

Ont i mina fingrar har jag smörjer o smörjer och smörjer igen.

Inte skönt med självsprickor.

Så nu har jag lagt undan mitt handarbete för idag.

Men tar nya tag imorgon igen.


Ikväll blire att se farmen och hoppas på att "gubben" blir kvar.


Önskar er alla en fortsatt fin söndagskväll  


 
 
Lillis

Lillis

2 februari 2014 17:02

Jätte gullig bild.
Förstår att det frestar på fingrarna att virka.
Så bra jobbat att gått ner 25 kilo.
Ser oxå fram mot Farmen i kväll
Ha det gott min fina vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hulda

2 februari 2014 17:46

Åhh, vilken fin bild du visar oss idag. En fröjd för ögat, verkligen. Jag har varit dålig på att kommentera överallt på sistone men det ar sina orsaker. Livet är inte alltid med en om man säger så.
Jag kollade Mellon igår men det är ett program för yngre tittare tror jag. Inte alls så förtjust i det längre men tittar gör man för att ha något att klaga på sen (ler)
Du virkar så vackert och det kommer att sitta som en s¨mäck när det är klart.
Stor kram vännen min !!

 
ansepanse

ansepanse

2 februari 2014 19:17

nej, mellon är det flera år sedan jag kollade, gillar det inte alls längre
vad långt du har kommit med din virkning, du är duktig du
härligt att du gått ner hela 25 kg :)
önskar dig en fin söndagskväll
kramar <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

2 februari 2014 22:30

Eftersom jag var ute på roligheter igår missade jag mellon så ikväll blir det reprisen.Får se vad jag tycker:)
Virkningen går verkligen framåt.Kommer att bli väldigt snygg!
Ha en bra ny vecka/kram

 
Ruth

Ruth

2 februari 2014 23:49

Ja, fy böveln vad veckorna springer maraton, detta är inte klokt. Kan inte begripa hur jag skall bromsa tiden, ny vecka att tampas med i morgon :-(
Mellon tittar jag alltid på, tycker det är spännande, vem går vidare och vem försvinner. Jag tyckte det var många bra låtar denna omgång, men jag är ju musiktokig och allätare inom alla områden bara det inte är opera.
Långt har du kommit på ditt virk-projekt, virkas fram och bakstycket i ett, dryga varv?
Skall bli så roligt att få se den klar och gärna på dig.
Nu skall jag gå och sova kudden. Hoppas du får en bra vecka vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards