~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Djäkneberget igår!!!!!!!!!

Av Cina - 3 juli 2008 20:02

Ja eftersom bloggen har legat nere sedan igår så kommer idag lite bilder från dansen igårkväll. Det var ju ett kanonfint väder o lagom varmt på kvällskvisten. Och det var ganska så lite folk ibörjan med sedan fylldes de på. Och det var så trevligt att träffa Benny och Rita efter så lång tid som 6 år, tiden går fort. Vi hade ju en dela att prata om men det fanns ju ingen tid till mer igående prat. Men här kommer lite bilder och en liten filmsnutt.

Dansen har precis börjat glest med folk!


Detta är då sångerskan Rita Gill.


Även detta är Rita och i bakgrunden Stefan Lengstrand gitarr




 
 
Ruth

Ruth

3 juli 2008 20:29

Viklen kväll att njuta utan regn och med härlig dansmusik. Så roligt det skulle varit och följt med er denna sommarkväll, buggat, dansat och njutit.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

3 juli 2008 21:14

Tack för fin musik...och vilken bra sångröst Rita har.

http://violett.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

3 juli 2008 22:07

Det såg trevligt ut, förstår att det var det oxå. Tänk vad man höll igång med dans i ungdomsåren.orkar inte lika mycket idag. hihi
Ha en fin fortsatt sommar
kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Millis

Millis

3 juli 2008 22:31

Tack för fina bilder och musik!
Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gittan

3 juli 2008 23:15

Wow..
Du är duktig du..
Tänk om det funnits här oxå.
Kram Gittan

 
lillis

lillis

4 juli 2008 07:55

Har lyssnat på Rita nu det var många år sen jag hörde henne.
Ha en bra dag
kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
karin

karin

4 juli 2008 12:42

Man tänker tillbaks o minns. Tack för underhållningen.
Kram

http://skogsfrun

 
agge

agge

4 juli 2008 13:51

Minnen ifrån ungdomens dagar, Baldakinen Elvis, Precilla mm. Det var dansställen det.
Glädje finns så det räcker på din filmsnutt iallafall. Det är ju inte riktigt min musik men jag kan lyssna och ryckas med ändå.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
trollpackan svänger sina lurviga!

trollpackan svänger sina lurviga!

4 juli 2008 15:50

Vad mysigt med lite dans på kvällskvisten, och när det är så underbart väder också!

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards