~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Cina - 21 mars 2010 17:24

Igår var det VÅR i dag är det snöstorm.

Det har nog kommit 1 dm och det snöa ännu.

Usch tråkigt tycket jag men detta måste ner innan det blir Vår.

STOR SUCK!!!!


*********************

Imorse var vi ut till maxi för att handla in lite till bakning.

Skall första nu baka till oss och till Håkans syster.

Det är ju Påska snart och de flyttar ut till stugan.

Sedan fyller ju gubben 60 år så något ska man väl ha.

Jag bakade bregottkakor idag.

Så får det bli bullar imorgon.


Ska sedan baka bullar till sonen som fyller 40 år på onsdag.

Men det gör jag på fredag för han ska ha öppet hus på lördag.

Så nu har bageriet öppnat igen....=))

Det har ju vart stängt ett tag nu.


Och när vi var på Maxi idag så sprang jag på dessa canvas skor.

Så dom fick följa med mig hem.

 

Fanns med höga skaft oxå men de var inte sköna.


Ja annars har det inte hänt något att skriva om.


Önskar alla en fortsatt fin söndag!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards