~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Cina - 13 november 2010 12:49

Visste ni att det finns Thermo Leggings det visste inte jag.

Men nu vet jag för jag har köpt dessa på tradera.

 

Av en tjej som har affär 99:- billigt och bra.

jusTice^butik

Har både till vuxna och barn.

Ja använder ju leggings och så har jag tunika till

eller en herr skjorta oh då kan dessa

vara sköna o ha om det blir kallt ute.

Fanns i storlek S, M, L, XL, XXL och XXXL

till barn är jag inte säker vilka storlekar det fanns.

Men klicka på länken där uppe så kommer du till sidan.


En ganska så vanlig lördag om jag säger så.

Känner mig inte frisk men jag skall inte tjata ut er med det.


Inget regn , ingen sol men en blå himmel.

Snön ligger kvar.


Önskar en fin lördags em/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards