~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Cina - 17 november 2010 14:21

Imorse ringde min DR och hon hade fått mina provsvar.

Och dom var väl inte så bra.

Sänkan var ganska så hög....låg på 100 =(

Så imorgon skall jag ner för att ta mer prover .

Och sedan skall jag röntga lungorna.

Så det får jag väl göra på fredag på Eriksborg på drop in.

Kan ju bara hoppas att de hittar felet.

Inte för jag tror jag har något fel på lungorna.

Man blir lite ställd när dom ringer så där helt appropå.

Hon tror ju till 99% att jag har muskelreumatism.

Tog upp fibro med henne men då sa hon så här......

"den diganosen är det sista man tar till när man inte hittar något annat"

Tänk så olika läkare tänker eller säger.

För jag tänkerju på hur många som just har fibro i Sverige.

Det är ju massor som har denna hemska värk.

Antiinflamatoriska preparar får jag inte använda då

det inte är bra för njurarna när man är diabetiker.

Jaja nog om detta....blir nog bra i slutändan.

Fast tråkigt när det pågår.

Som idag när det är kallt såååå gör kroppen ändå ondare.

Jävla gnäll det är på mig......usch får sluta att gnälla nu.

Finns dom som har det 7 ggr värre.


*************************************


På lördag har jvi bjudit hit våra vänner från Kolbäck

på mat det skall bli:

Vitlöksdoftande fläskfilé

Hasselbackspotatis

och grönsallad


Efterrätt:

Choklad paj, vaniljglass o en klick grädde.

Vad tror ni om det????

Kan ju bli ganska så gott.


Idag har jag tagit fram julgardinerna som

skall komma upp till nästa helg. 

Just nu ligger dom i tvättmaskinen, nog för att dom

var rena men dom har ju nu legat i lådan 1 år.


-5 grader har det vart hela dagen idag.

Och träden är så fina med all rimfrost.


Ja ikväll är det Bönderna igen och jag undrar verkligen

hur det skall bli med dessa.

Ska någon hitta sin kärlek  .....näää vet ni det tror inte jag.

Men den som lever får se...=))



STORT GRATTIS TILL MIG

       1 ÅR IDAG SOM RÖKFRI  


Ha en fortsatt fin onsdags em/kväll




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards