~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Födelsedags middag.....

Av Cina - 14 april 2011 20:22

Ikväll har vi vart till Sari o Patrik och Sanna.

Patrik fyllde ju år den 24 mars då var jag sjuk i magen.

Sari fyllde år i går och då var jag för trött för att åka dit.

Så idag har jag och Håkan och min bror med familj vart där

på mat och fika.

Vi var lite tidiga så Patrik var ute med Sanna i sandlådan och sedan

så cyklade hon o det klarar hon så bra.

Snart kan man ta bort stödhjulen tror jag.

KLICKBARA BILDER

          


Solsken hela dagen varmt o skönt.


Ha en fortsatt fin kväll...  

 
 
Ingen bild

Karin

14 april 2011 22:06

Va duktig Sanna är!Johnny har börjat cykla nu o han blir 7 nu i maj.Har inte funnits intresse för cykel,tänk så olika barn kan vara.
Jag förstår att ni fått nått gott i magarna för Patrik är väl duktig på mat./kram

 
calma-s

calma-s

14 april 2011 23:03

Hej vännen!
Åhh,lite nostalgi kom över mej då jag såg korten med cykel,barn,stödhjul
Tänk när våra barn lärde sig cykla,sen barnbarnen,,
Häftigt säkert när hon känner att hon kan själv,

ha det så bra du kan,,kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 april 2011 23:31

Trivsamt att träffas över en bit mat eller fika. Så fin cykel Sanna har fått, barn lär sig så snabbt att hålla ballansen. Höj upp stödjulen så långt går så fixar hon det ännu snabbare. Strålande väder här också i dag, varmt som attans.
Har satt in på min blogg det fina Påskkortet du skickade, 1000 tack / Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

15 april 2011 00:08

Vilken tuff liten tjej på en jätte fin cykel :) Duktig hon é!...
Mysigt det låter att äta en bit tillsammans :)...
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 april 2011 07:44

Vad mysigt att bli bortbjuden på mat.
Vad fin hon är lilla Sanna,fina bilder på henne och cykeln
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

15 april 2011 08:43

Härligt att bli bjuden på mat. Det är inte alla barn som vill lära sig att cykla,jag har ett barnbarn som inte vill, men Sanna hon kan och hon vill sr jag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
agge

agge

15 april 2011 16:33

Tänk vad barn är lättlärda och lär sig fort. Vad söt hon är.

kram

http://jacastas,blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards