~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Trevlig Valborg....

Av Cina - 30 april 2011 16:49

Önskar er alla en trevlig Valborg.

Dock lite blåsigt med solen skiner just nu iallafall.

Har vartg ut till mellansundet och hjälpt Patrik och Sari

med förtältet till husvagnen.

Tog lite foton där ute.

KLICKBARA BILDER

     

Så här gröna är björkarna här hos oss nu.



     

Ja vad säger man.....Sanna hon kan få fart på en IPHONE....=))


     

Är jag snygg eller vad???? Fula solglasögon men hon tycket dom var fina

och det var ju huvudsaken eller hur.......=))


Sedan måste jag få visa dessa underbara kort som togs igår

ute i naturen i Sätrabrunn.

Är Sari som har tagit dessa.

     

Är dom inte underbara så säg.....oh jag tycker dom är KANON.


 

Och så har vi ROCKDROTTNINGEN.....=))

Ja vad månne det bli av denna tjej???

En MODELL kanske.


Hoppas alla har/får en fint slut på APRIL.


Vi firar inget speciellt vi skall äta lite tacos.


Ha en fortsatt fin kväll  

 
 
Ingen bild

Håkan

30 april 2011 17:02

Hon är bara underbar denna flicka.
Hon är söt som socker.

 
annemon

annemon

30 april 2011 20:11

Ha en trevlig valborg i lugnets vrå.Såå fina bilder på tösen mitt i vitsippsbacken.

http://annemon.bloggagratis.se

 
caritha-

caritha-

30 april 2011 20:18

Så söt hon är!! visst är det grönt nu äntligen.
Alltid fina bilder,Ha en trevlig valborg du o Håkan vi ska oxå bara ta det lugnt vi ser från balkongen kram/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 april 2011 22:05

vi har lika grönt här :) vilka underbara bilder på söta Sanna, hur gammal är det hon är, jag har för mig att hon är 4 år
vi firar heller inget
en fin första maj till dig - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

30 april 2011 22:24

Oj så mkt fina bilder du bjuder på idag!
Hon är ett riktig liten charmig tjej som gör sig kanon på bild :) ..
Hoppas du har/hade en trevlig valborg.
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 maj 2011 09:39

Fina bilder som alltid. Så söt hon är lilla Sanna en riktigt liten charmig tjej
Hoppad att din dag blir bra
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 maj 2011 09:58

Nu har grönskan kommit på riktigt till dig, nu njuter du som fisken i vattnet efter den långa vintern som var, du ser, det kommer alltid en vår. Sanna är för söt i vitsippelandet, och tycks alltid vara glad.
Ha en fin 1:a maj / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 maj 2011 16:31

Fina bilder på Sanna och även de andra naturbilderna...våren är vacker!

Björkarna är lika långt komna här hos oss och tulpanerna blommar för fullt där dom står i lä och får sol på sej mest hela dagen.

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

1 maj 2011 18:01

Vilka härliga bilder på ert barnbarn.
Önskar dig en bra dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards