~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Foton före och efter inläggningen....

Av Cina - 13 februari 2012 14:39

Ja imorse kom "gubben" som skulle lägga in parketten.

Spik 7:15 var han här.

Lite mutter om att sängen inte var bort tagen.

Men han fixade ju det ändå bara han fick muttra lite.

Kl 13:00 var han klar.

Då var jag så hungrig för vi ville inte duka upp frukost

när han var här.

Och äta när kl är 6:30 det fixar inte jag.

Men som sagt nu är det klart och jag är super nöjd.

Lite bilder på före o efter kommer här.

KLICKBILDER

 

Ja så här såg det ut var så kallt på golvet när man klev upp på morgonen.

Fast jag har ju mattor på men ändå var det kallt.


   

Så här vart det, ser mer varmt ut eller hur.

Ja då var sovrummet klart nästa projekt är hallen.

Det kommer oxå o bli parkett men det tar vi inte nu.

Utan det får  bli längre fram.


Inatt var jag upp på toa och fick se detta.

Gizmo ligger uppe på Håkan.

Var tvungen att fota det.

Han är rolig den katten.

Sovrummet ser tomt ut men det var ju ur plockat :) 


Sådär nu har jag svamlat klart för idag.

Eller näää måste tala om att det var -9,5 grader imorse när jag steg upp


Nu önskar jag er en fortsatt fin måndags eftermiddag  

 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

13 februari 2012 14:56

Jätte fin sovrum du fått nu.
allt nytt och frächt måste kännas bra
Vår katt kryper upp lika på mig på Affe ligger hon på bröstet för han sover på rygg.
Föresten fin katt raskatt eller?
Kramen vännen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

13 februari 2012 15:04

Oj det är fina katter de har du foton på dom
När de inte sover på husse
kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

13 februari 2012 15:05

Det blev jättesnyggt!
Katter har sina nyck för sej,vår Sigge *läser tidning*= biter sönder... när han vill ha mat.

Önskar dej en fin eftermiddag och tv-kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

13 februari 2012 15:09

Jag klickade på din omröstning men såg inte i hastigheten att det stod beställt utlandsresa så det blev ett felklick där.Vi har beställt stuga men det alternativet fanns ju inte.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 februari 2012 15:24

Så fint det blev på golvet, vilken skillnad, ja som dag och natt, GRATTIS ! Så skönt att det är klart, fortsättning följer sedan med hallen, men Rom byggdes inte på en dag heller.
Härligt foto på Gizmo på bröstkorgen, varmt och skönt. Här har det varit -10* i natt och i dag +3*, kontraster värre.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 februari 2012 15:31

Så snyggt det blev ser så varmt och ombonat ut
Härligt kort på Gizmo och Håkan
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

13 februari 2012 15:46

Så bra och fint det blev, nu när golvet är inlaggt!!!
Myig bild på katten...som ligger ÖVER husse... Hätigt!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

13 februari 2012 18:15

Va fint det blev!Blir säkert varmare på golvet nu när det blev ett lager till.
Gissa om jag är glad...jag fick jobbet.Börjar 21/3.
Inte svårt för Håkan att hålla värmen när han har en hårig katt liggandes på sig.Ha en bra kväll/kram

 
ansepanse

ansepanse

13 februari 2012 18:42

vilket fint golv det blev, jag skrattade gott åt Gizmo, vem värmer egentligen vem där :)
kramar och en fin kväll till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

14 februari 2012 01:41

Vad fint ni fått det, måste kännas jätte bra.
Önskar dig en fin dag/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

14 februari 2012 09:52

Åh så himla snyggt det blev :) Nu é erat sovrum komplett :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

14 februari 2012 16:29

Kul med nytt golv. :-)

Sv: Ja jag bor i Eskilstuna, i närheten av TP.

Kram

http://nelasvarld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

14 februari 2012 19:23

Hoppas denna dag har gett dig mycket värme och en och annan kram.
Lite extra värme från mig till dig denna "Alla hjärtans dag"..
Kramelikramar !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

14 februari 2012 19:27

Så fint det blev, varmt och ombonat ser det ut. Mysigt med katten som vill känna närhet,vi hade också en katt som gärna låg på bröstet när man hade lagt sig.Härligt att det blir en fortsättning i hallen senare.
kramen

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards