~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Målat tavlor......

Av Cina - 15 september 2012 16:40

Som jag skrev igår fick jag en uppenbarelse igår

av en "tant" från andevärlden att måla en tavla.

Och det vart den här.

KLICKBILDER

 

Jag vet vem "tanten" är men vill inget säga

här då jag ska ge personen det berör denna tavla.

Ni får själva tolka den.

Skriv gärna ur ni tolkar denna.


(som jag skrivit så kan jag varken måla eller rita)


Idag var det denna.

 

Nu har ni något att skratta åt ikväll men jag kan ta det.

Tolka även denna och berätta vad du ser i denna.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  


 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

15 september 2012 17:07

Jätte fina tavlor. Den blå Min favorit färg tycker jag mig se en brusande norrlands älv med skummande vatten.
som sagt en tolkningsfråga.
Båda mycket vackra kram
Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
karin

karin

15 september 2012 17:33

Ser ett hav allt är bara stilla....Kram

http://magnusson

 
lillis

lillis

15 september 2012 18:05

Den första tavlan så ser jag himmel och hav och fåglar.
Den andra tavlan för mig är en med mycket ljus och värme så blev min tolkning av tavlorna
Bra jobbat med tavlorna
Ha en skön kväll vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 september 2012 19:45

den övre blå bilden är en kall vinterdag när det blåser ute i naturen :) den är jättefin :)
den undre är ju en solros och den betyder sol och värme, sommar helt enkelt :)
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

15 september 2012 20:01

Inte dårligt av en nybörjare att få till dessa 2 tavlor, att tolka är jag väldigt dålig på. Den blåa tavlan tycks jag mig se fåglar i skyn, en lite kaotisk himmel, kanske är det flyttfåglar som ger sig i väg över vida vatten.
Solros är ju höstens solblomma, det är fåglarnas mat till vintern. Ledsen att jag inte kan recensera din konst bättre, har svårt för att tolka modern konst som jag inte kan se direkt vad det föreställer.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

15 september 2012 20:01

Grattis till lille Frans som börjar bli stor kille nu.
Andevärlden visst är det spännande, se och höra vad andra upplevt. Häfigt att du fick en sådan uppenbarelse på på cirkeln du går på.
Tavlorna ettan ser ut som vind och virvlande vatten med cirklande fåglar.En solros som ger ljus och värme. Lycka till med ditt konstnärliga skapande.
Kram.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

15 september 2012 20:18

Det syns att du tyckte det var roligt att måla på dina tavlor. Det tycker jag du ska ta fasta på och göra flera :)

http://tinezza.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

15 september 2012 21:59

Inte illa för att vara nybörjare.Den första tolkar jag som hav o.fåglar=Ålandsresor den andra sol o värme=Turkietresor
Ja det är min tolkning...vad känner du själv?Fortsätt med skapandet! Ha en skön söndag/kram

 
Maria

Maria

15 september 2012 22:37

Tolka tavlor e jag inte så bra på men den blå är väl hav å fåglar, vad "tanten" ville var kanske att du skulle frigöra något inom dig, dom var fina båda så fortsätt du att måla.
Skulle ju åkt å grattat min 1 åring i dag men blev dålig så jag fick stanna hemma.
Önskar er en fin kalassöndag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena S

16 september 2012 07:49

Jag är usel på att tolka tavlorna så jag låter bli men jag gillar dom.
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards