~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Tyckte det var FEL......

Av Cina - 11 maj 2013 15:18

 

Idag får ni denna bild att titta på.


Moln och sol om vart annat idag.

Lite kalla vindar mot igår.

Men det är så gröt och fint ute nu.

En underbar tid har vi precis just nu.


Händer inte så mycket här för tillfället.

Berättar imorgon vad vi ska göra senare idag.


Att Anna Brolin åkte ur från Let´s Dance det fattar

jag inte alls.

Tycker nog att det var Maria som skulle fått åka hem till LA.

Men hon är nog kvar ett tag till.

Hoppas verkligen att Markolio blir bra i foten så han kan

dansa nästa vecka.

Så riktigt otäckt ut när foten vek sig helt.

Såg ut som om den gick av, stackarn va jag tyckte synd om honom.

Nu håller jag tummarna för att han blir frisk fort.


Ja nu önskar jag er en fortsatt fin lördags em/kväll  



     

 
 
lillisl

lillisl

11 maj 2013 16:08

Ännu en vacker bild som du visar för oss.
Jag har samma väder som du har
Tyckte nog också att Maria skulle åkt ut men hon har så mycket stöd av folk så hon kommer att bli kvar länge.
Hoppas nu att Marko blir bra i foten så han kan fortsätta.
Ha en bra kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hulda

11 maj 2013 16:09

Jag läser ibland som en kråka så jag blev sittande en stund och funderade vad det var du tryckt fel - såg ju sen att du tyckte det var fel och förstår då att det gäller Anna Brolin ut ur tävlingen. Hon dansar bra visst men Anna som person har jag lite svårt för när hon jobbar inom sporten men det hör ju liksom inte hit. Eftersom folket röstar så kan det ju vara såna aspekter som ligger bakom röstresultatet. Alla kollar ju inte bara själva dansen. De tar chansen att skicka iväg ett spjut när chansen finnns. Jag tycker också synd om Markolio och hoppas han fixar detta.
Kram

 
Ingen bild

Karin

11 maj 2013 16:47

Blev såå snopen att Anna åkte ut.Men det är folkets röst som gör sig hörd o.jag har inte röstat...så man kan inget säga.Såg inte hela programmet så jag fattade aldrig att Markoolio gjorde illa sig där.Hoppas iaf attdet ger sig fort,han är duktig på dansen tycker jag.
Har varit på Jennas konfirmation idag,mormors stora tjej<3
Ha en bra helg/kram

 
Ruth

Ruth

11 maj 2013 22:57

Det är mycket som inträffar i Let’s Dance nu olyckor och sjukdom. Håller med om att det var Marias tur denna gången, men hon har för många fans som röstar. En växlande dag med sol och moln, små stänk och blåst, precis som det brukar vara denna årstiden. Önskar er en fin söndag.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

12 maj 2013 10:58

jag tycker också att det var fel att Anna åkte ut, jag tycker att Erik skulle åkt, visst är det synd att Markoolio skadade foten, jag håller tummarna stenhårt för att han ska klara att komma tillbaka
kramar och önskar dig en fin söndag

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

13 maj 2013 09:10

Tycker också att M kunnat få åka istället för Anna, M hon e ju stel som en pinne men hon glider vidare på sin glans tack vare SHF !
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards