~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Idag vart det oxå poolhäng........

Av Cina - 21 juli 2013 17:33

 

Idag får ni ta del av denna magiska bild..........


Imorse vid 7 var det kallt tyckte jag och jag 

funderade va det skulle bli för väder.

Men fram vid lunch-tiden var det varm o skönt på min baksida.

Så jag drog av poolskyddet o kollade vad vattnet hade för temperatur.

+27 grader var det kändes kallt som tusan men jag tänkte solen

värmer väl upp vattnet.

Så vid ett halv två så tog jag på mig baddräkten o hoppade i.

Grannen var oxå här och badade.

KLICKBILDER

     

Bjuder på dessa bilder idag mer får ni inte se.

Ett  bevis att jag iallafall har badat.

Låg i flera timmar o det var så varmt o skönt o

innan vi gick upp så var det +29 grader.

Så nu har jag invigt poolen.



Nu skall jag sätta mig på altanen o sticka lite på min väska.


Önskar er alla en fortsatt fin söndagskväll   
 

 
 
Malin

Malin

21 juli 2013 18:04

Härligt med poolhäng en solig dag!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

21 juli 2013 19:52

Ser ut som lite vattengympa också.Härligt att svalka sig i vatten...jag längtar till det varma,salta Medelhavet:)
Ska snart hämta upp tvätten o sen blir det TVhäng innan jag ska träffa "John",börjar 0645 i morgon/kram

 
Ingen bild

Huldas fanfar

21 juli 2013 20:54

Härliga bilder från din pool. Ser så svalkande ut och förstår att du haft det mysigt och gott. Du får börja ta ett morgondopp - en riktig avrivare på morgonkvisten. Vi hörs vännen !!
Kramen

 
Ingen bild

Rosie

21 juli 2013 21:53

Hej tjejen! Har kollat dig i poolen och guuud så skönt det såg ut. Vi ska köpa en värmematta till poolen, en kompis till min yngste son har det och det är över +25 i vattnet och de har enbart fyllt den med kallt vatten. Så i morgon blir det stan och inköp av en sådan, yees.
Skulle vara så skönt att ha poolen med rejält varmt vatten för värkens skull.
Kram

 
Ruth

Ruth

21 juli 2013 23:23

Så skönt för dig att få premiärbada i din pool, ni ser ut att ha det så skönt så du rentav fick bensprattel av glädje hehe, 29* är en härlig temperatur. Här var det megagrått från morgonen, såg ut som det skulle bli regn, men efter kl.11 kom solen, sedan blev det megavärme igen.
Hoppas du får en fin vecka som kommer med massor av sol och bad.
Krameluriz ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

22 juli 2013 06:04

Härliga och mysiga bilder från poolen, förstår att det är skönt att ligga där i flera timmar
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

22 juli 2013 08:50

Hääärligt med poolhäng när hettan slår till.
Ser du badar åkso, så skööönt.
Ha nu en jättefin ny vecka!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

22 juli 2013 11:20

vad härligt det ser ut :) så skönt med egen pool
Sv: tack vännen
bamsigaste kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

23 juli 2013 10:36

Sv: hoppas att du får en likadan underbar dag idag med poolhäng och allt :)
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards