~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Cina - 5 juli 2014 18:17

   

Önskar jag hade dessa på altanen såååå härligt det skulle vara.


Idag var det dags för mig att skaffa nya brillor och solbrillor.

Först vart det undersökning av trycket i ögonen, sedan ögonbotten undersökning

och sedan sist syn undersökning.

Så var det ju det här med bågar som är så himla svårt.

Men jag var där lite tidigt så innan det var min tur

så hade jag redan hittat 3 par men som jag sedan inte

visst om jag passade i.

Synundersäkningen visade att mitt högra öga har fått ett

brytningsfel så glaset på det öga blir nytt.

Ja det blir ju det vänstra oxå men där får jag samma som tidigare.

Det kan ju förklara min huvudvärk som kommer och går.


Nu fick man ju på köpet ett par solglasögon med de glas som de andra

så då vart det ju ett par bågar till som skulle fram.

Men nu vart det lika till båda paren för de satt så himla skönt.

Och eftersom jag inte vill ha metallbåge och båge med kuddar vid näsan

så finns det inte så mycket att välja på.

Men dessa fick det blir

KLICKBILD

   

Själva bågen är brunmelerad och så ljusblå invändigt.

Inte billigt med glasögon men jag kom lindrigt undan ändå

mot vad andra får betala eller hur Karin.A ;) ;) ;)

Nu får jag vänta i två veckor innan jag får dom.

Men jag betalade och gjorde klart så då är det bara att hämta dom.


Idag har vi en skön härlig varm sol.

Bästa att njuta medan den finns man vet ej om den försvinner igen.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards