~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 juni 2015

Trött på detta väder

Av Cina - 20 juni 2015 14:29

Usch vad trött jag är på detta skitväder vi har.

Tycker inte att vi varken har haft vår eller sommar ännu.

Var är värmen tro det blåser kallt varje dag.

Igår på Midsommarafton var det mulet och kallt.

Regnade lite.

Idag är det moln och sol omvart annat men ingen värme att tala om.

TUR att man har 14 dagar att se fram emot i värmen.

Just nu är det ganska så varmt o skönt i Side.

Fast igår hade de ett riktigt busväder med åska och skyfall.

KLICK BILDER

 

Hur som helst så längtar jag till havet och värmen.

Vet att alla inte gör det men det får stå för dom.

Det är så här många dagar kvar.

 

Men det går fort.


I onsdags åkte jag och Karin med barnbarn på en Ville vikingkryssning.

Är ju tradition att åka med barnbarnen en gång om året.

De hade verkligen roligt och de var så duktiga både Sanna och Johnny.

Tror att farmor och mormor var dom som var tröttast.

Är väl kanske så det ska vara......vem vet.


Nu önskar jag er en fortsatt fin Midsommardag   





 
 
Lillis

Lillis

21 juni 2015 12:09

Du är inte ensam om att tycka att vädret är trist, men du har något att se fram emot.
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

21 juni 2015 18:10

Usch o fy men det MÅSTE ju vända snart och bli varmt med solsken.
Idag söndag... klockan är 18 och jag har nu SEMESTER...Kondrup har också 4v.från idag så han har beställt vädret som vi önskar ;)
Så trevlig kryssning med barnbarnen. De verkar ju trivas med oss så vi kör väl en nästa år också...fast kanske lite längre.
Ha en bra vecka/kraam

 
TantGlad

TantGlad

26 juni 2015 06:18

Jo....Men nu är värmen på väg, så då får vi passa på att njuta ordentligt. Den som väntar på nåt gott..........

Ha en skön dag.
Kramiz.

http://tantglad.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards