~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Cina - 3 januari 2008 15:59

Idag när vi har snöväder sitter jag här och drömmer mig bort till Turkiet och Side. Tänk så underbart att få komma dit, man får sola och bada och bara vara. Ta dagen som den kommer. Och så får man gå och hälsa på mig guldsmed som jag har där nere. Husein och Nicol han är turk och hon är tyska. De är gifta och har en lite guldsmedsaffär där. Och jag har handlat mycket guld av dom. Jag har ju vart i Side många gånger. En liten mysig stad med en fiskehamn. Vattnet är kristall klart.....ja tänk att man ska åka dit igen det trodde man väl aldrig. Ska iallafall bli skönt o jag ser fram mot det nu när jag har fått smälta det lite.

Av Cina - 3 januari 2008 13:07

Ja då har vintern kommit till Västerås. Lite sent tycker jag. Men det blir ju ljusare som tur är. För detta mörker som har vart nu gör ju så man blir trött och åter trött. Vi har väl inte fått så mycket snö, men det räcker för min del. Men roligt för barnen som nu kan vara ute i snön innan de börjar skolan igen. Så här ser det ut hos mig idag.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards