~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Cina - 28 januari 2008 19:49

Har ni talat med min sonhustru och hon mår bara bra, hon har redan vart uppe och kissat och det gick hur bra som helst. Inte hade hon ont heller, kändes bara som en traktor kört över henne (träningsvärk). Det hon tyckte var lite äckligt var att hon hade fulla munnen men grön kontrastvätska för de sprutar ju ner det för att se så det inte e läckgage någonstan i magsäcken. Lite hes efter intuberingen men det är ju alla.

5 hål på magen har hon. Och läkaren hade talat om för henne att det gick hur fint som helst under operationen. Hon vet inget mellan 11:50 - 15:00.

Nu hade hon fått in en medicinkopp med vatten som hon ska börja ta med tesked ....ja ni läser rätt hon ska ta en tesked i taget. Ja det är väl vad jag har att berätta om denna op just för tillfället.

Av Cina - 28 januari 2008 17:19

Hur man hjärntvättar en man....

Av Cina - 28 januari 2008 16:11

ja nu har man vart i Stockholm och vi är hemma o välbehållna. Allt gick bra både upp o hem. Men oj så trött jag har vart idag. Jag var med Sari upp till avdelning 5 där hon nu ska vara ett par dagar. Underbar sköterska tog hand om henne. Och hon fick värktabletter direkt vi kom i förebyggande syfte. Och hon skulle ner på op kl 11:30. Kändes lite dumt att gå ifrån henne. Men jag var tvungen att gå efter 20 min för Håkan satt ute i bilen. Men jag kramade om henne o sa detta kommer att gå bra , detta fixar du. Ja sa hon här och nu börjar mitt nya liv.....jaaaaaa sa jag o kände att mina tårar var påväg. Så jag sa hejdå o så gick jag. Och vi styrde kosan hem mot Västerås. Och så när vi kom tillbaks till Västerås så åkte vi förbi Patriks jobb o jag berättade lite. Så fick han o jag varsitt sms o kl var då 10:15 och sms:et löd "obytt o klar åker ner till op nu". Så nu när kl var 15:00 så ringde jag till IVA och frågade om hon var där o då hade hon nyss kommit från op o det hade gott bra inga fel alls men hon hade inte vaknat ännu. Så jag ska ringa ikväll vid 19 och fråga hur hon mår då. Ja nu vet ni hur min dag har sett ut. Nu har jag huvudvärka. Kommer att uppdatera under kvällen...


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards