~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Cina - 11 maj 2008 18:25

Imorse när jag vaknade kl 7 så hade jag absolut ingen röst alls. Jobbigt när man inte kan få fram ett ord. Men det släppte fram vid 9 tiden så då åkte vi över till mamma o pappa en sväng för jag skulle få hemvävda trasmattor av mamma. Min farmor vävde ju jätte mycket när hon levde o mamma tog reda på alla när farmor gick bort. Så nu har jag kanon fina mattor. Och det roliga är att jag känner igen vissa tyger som finns i mattorna. Vi var hemma igen vid 11:20. Men kände mig mycket hängig så jag gick o la mig vid 13:00 o sov till 15:00 o det e fasen inte liks mig. Sedan på em började jag frysa. Och nu funderar jag på om jag skall ta o kryp under täcket för jag mår inget vidare o rösten är åter igen tappad.


Hoppas att alla mina bloggläsare har haft en fin helg!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards