~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Strul, strul och åter strul.........

Av Cina - 10 september 2008 07:46

Nu är jag arg igen, fattar inte varför jag inte kommer in på bloggen efter kl 18 på kvällarna. Kom heller inte in på aftonbladet. Måste ta o kolla upp detta. Kanske dags att byta levrantör jag har Tele2 och det går genom stadsnätet här i Västerås. Och man blir ju vansinnig när inget funkar. Det bara kommer upp en ruta " att websidan inte kan visas" börjar fundera om det är någon som kör på mitt IP-nummer igen. Det är frustrerande när man inte kommer in o kan besöka er alla på kvällen. Men jag får ta min runda nu på morgonen.


Just nu väntar jag på (antisimex) jag har råttor i mitt uteförråd. Det har snart ätit upp alla påsar som jag har där. Det finns ju inget i matväg men ändå.........

Regn idag, o jag som måste plocka ner mina vindruvor jaja det kanske slutar att regna under dagen.

Ha en fin dag alla mina blöggläsare o bloggvänner!



 
 
Ruth

Ruth

10 september 2008 10:21

Dina Internett problem måste bero på bredbands leverantören, ni är flera med samma problem, kanske har ni samma. Vindruvor, ja vad skall du göra med alla dessa klasar ? äta upp alla kan ni inte orka. Själv har jag bara en lite klase med små druvor som förmodligen inte hinner bli klara så man får känna smaken. Siktar på nästa sommar nu. Ha en bra dag !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

10 september 2008 12:20

Tråkigt med datastrul och du nämner om att någon kanske använder din ip-adress. Har du inte skyddat ditt nätverk? Vi har gjort det, men jag ser att flera av våra grannar inte har gjort det och då kan andra gå in på deras nätverk.Det händer ibland att det går in automatiskt på någon annans nätverk här, men då blir det väldigt trögt och jag ändrar ju naturligtvis tillbaka till vårt som har väldigt hög hastighet.

http://violett.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

10 september 2008 15:29

Vad jobbigt :/ ..
Vi har fortfarande inte fått igång internet,gubben som var här sa att det var ngt fel nere i källaren och hans skulle återkomma under dagen. men inte har han hört av sig ännu iaf!
kram

http://Malin-1988

 
Marianne

Marianne

10 september 2008 20:44

Du får väl göra vin på de druvorna som ni inte orkar äta upp. Ta fram en balja och stampa, rena fötter får man på köpet. Kan lova att det även svider ordentligt i skinnet efter en stund.
Våra druvor är inte klara, de är både sura och sträva i smaken ännu.
Det finns väl skydd för ert IP?
Vi vill inte använda trådlöst för att risken finns att vårt IP och modem kan kapas då.
Hoppas strulet med uppkopplingen löser sig.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
agge

agge

11 september 2008 09:34

Jag har samma problem som du....det är de senaste två dagarna som varit så här...kanske är det tillfälligt...hoppas det. Jag har också tele2, men de har inte strulat förr så jag tror att det är sidorna mer det kommer an på....

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards