~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Cina - 17 september 2008 12:00

Ja idag har jag då vart på möte med min handläggare på medarbetarcenter och min Chef. Och det var ett mycket bra möte och det känndes mycket avslappnat. Vi pratade om det mesta som har hänt det sista året. Och det vart mycket skratt. Fick mycket ros av min Chef och det kändes i mitt hjärta. Ja växte 10 cm...=)) roligt när ens Chef ger ros. Och ändå har jag aldrig jobbat under hans tid som Chef. Men vi har lärt känna varandra genom åren som gått. Nu skall vi ses i mars för att då kolla hur långt jag har kommit o sedan utifrån det se om det blir aktuellt med arbetträning.

Inget som jag just nu har orka att fundera på. Utan tiden får visa det. Nu skall jag bara ängna tiden till KBT och min ljusterapi. Det var oxå roligt att två av mina arbetskamrater hade hälsningar genom Chefen. Var tyvärr inte så många kvar av mina arbetskamrater. Men jag skall nog kanske åka ut o hälsa på en dag när jag känner för det.


Tack Christina o Ulf för ett kanonmöte idag.


Ha nu en fortsatt bra dag mina bloggvänner o och bloggläsare.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards