~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Cina - 11 mars 2009 21:12

Ja idag har jag vart till Köping och hämtat hem pappa. Åkte hem till mamma imorse vi skulle ju hämta hem pappa. Hon hade dukat så fint i köket och hade vart o köpt smörgåstårta som pappa älskar. Mamma och jag åkte och hämta pappa vid 10:45. Och vi gick in och så sa jag till personalen att jag kom för att hämta hem Lennart o de såg så frågande och sa men han ska väl inte hem idag jo det ska han sa jag. Oj vilken rulle det vart på personalen för de hade ju inte packat ner pappas saker. Men jag sa stessa inte upp er för detta utan vi tar det som det är nu. Och de bad ju hundra ggr om ursäkt. De var mest beskymmrade äver att inte pappas tvätt var tvättade den var ju i tvättstugan. Men mamma sa att det behövde dom inte alls vara oroliga över för det skulle hon nog ta hand om. Så vi tackade för denna gång och pappa var så glad o positiv så det var sååååå kul. Och han är mycket gladare nu än han var innan. Så jag tror att denna vecka har gjort gott för dom båda. Pappa o vi skrattade när vi satt o fika det kom än det en än det anra från pappa. Såååååå roligt det var.

Nu skall han tillbaks dit den 25/3 och stannar då oxå en vecka.


När vi åkte hem så stannade vi i Kolbäck hon Kjell o Monica för där var vi bjudna på mat. Och sedan så vart både Håkan o jag klippta. Så nu är man av med lite hår igen såååå sköönt.


Idag har det snöat mest hela dagen o det har vart kallt som attan just nu har vi -7 grader här hos mig. Så nu är det säkert jätte halt ute på vägarna.


Ha en fortsatt fin onsdagskväll......

Av Cina - 11 mars 2009 07:48

Bara väntar på att han ska ringa , men inte tusan har han ringt ännu.....hahahahahahahahahahahaha

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards