~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Cina - 28 juni 2009 20:01

Ohhhhhhhhhhhh vilken kanon fin dag vi har haft idag. Först var vi på tacksägelsegudstjänst och det var ute under stora ekar bakom kyrkan det var så fint.


Sedan var Patrik (sonen min) och Håkan och jag till Parken Zoo i Eskilstuna och kollade på LARZ-KRISTERZ ohhhhhh det var bara en höjdare såååååååååå bra dom är/var. Bjuder verkligen på sig själva och de gav järnet från start och höll på lite över en timma. VARMT var det men det gick....hahahaha. Nästan svimfärdig men stog kvar det gjorde jag. Vi hade ju solen i ryggen så det rann nerför hela ryggen.


Visar lite bilder som Patrik har tagit för jag orkade inte släpa på någon kamera idag. Och om någon vill se alla bilder så kan ni gå in på denna sida och kolla http://peosfoton.blogspot.com/  om ni klickar på bilden så blir den stor.


Här kommer lite bilder som jag då lånat av honom.


Denna kille heter Trond och spelar gitarr


Detta är Kent och han spelar piano.


Micke och han spelar trummor


Detta är Morgan och spelar bas och son till Trond


Detta är Peter och han spelar gitarr och sjunger


Fullfart på Kent


Detta är Stefan han spelar orgel och dragspel och sjunger.


Stefan igen en riktigt fin och snygg kille...=))


Fullt ös på Stefan när han spelar dragspel.


FÖR ER SOM TYCKER ATT KLÄDERNA ÄR TÖNTIGA SÅ KAN

JAG SÄGA ATT DET ÄR DERAS GIMMICK.

JAG TYCKER ATT DET ÄR HÄFFTIGT.

JA VAR SJÄLV MED PÅ DEN TIDEN OCH VAR DÅ GIFT MED EN MUSIKER

OCH DET VAR DESSA KLÄDER SOM VAR DÅ.

VARFÖR HAKA UPP SIG PÅ KLÄDERNA!!!???


"DET ÄR BARA ATT GILLA LÄGET SOM UNGDOMARNA SÄGER"



Ja detta var en HÖJDARDAG!!!

Jag har ont både i fötter o ben men det var det värt.



Hoppas alla mina bloggvänner o läsare haft

en bra dag fast det är hett som attan ute!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards