~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Lägger kanske ner efter Påsken......

Av Cina - 31 mars 2010 16:21

Funderat skarpt på att lägga ner bloggen efter Påsk.

Tycker att man får dåligt med kommentarer fast man har så många

besökare varje månad.

Alla i min kompislista kommenterar ju men

tycker att fler borde kommentera något.

Det brukar jag alltid göra om jag kollar in någon blogg.

Men alla är vi olika.

Händer väl inte så mycket i min vardag heller.

Känns som om jag är väldigt tråkig!


********************************


Vad har jag gjort idag då......

JO jag har städat och det tycker jag är sååååååååå himla tråkigt.

Fast det blir ju fint efteråt.

Nu är jag nöjd att jag fixat det.

Tvättat mattorna oxå.


*******************************


Sedan har jag gjort en Cheesecake som dom gjorde

på Halv åtta hos mig här om kvällen.

  Hoppas den är lika god som den såg ut att vara.


Och nu har vi nyss ätit hemmagjort potatismos och

färsk torskfilé i ugnen.

Smakade så där idag tycker jag.


Nu är det snart förkväll och det ska jag se.

Sedan är det Halv åtta hos mig.

Och sedan är det vär Drömmen om Italien.


Ja det blir den tv-kväll


Ha en fortsatt bra onsdags em/kväll

 
 
Corina

Corina

31 mars 2010 16:35

Jag är ganska nöjd när någon kommenterar, bryr mig egentligen inte om jag får många kommentarer.Mina vänner räcker gott faktiskt. Idag har jag bytt gardiner i köket, det var det enda vettiga förutom att laga middag, fisk hos oss också idag :) Nu bär det av ner på dotterns dansträning snart. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

31 mars 2010 17:18

Jag är också missnöjd över kommentarer på min blogg, knappt någon i min -kompislista- lämnar ett avtryck,då tappar man suget på att blogga.Jag försöker alltid kommentera alla bloggar jag läser! Kram

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tulta

31 mars 2010 19:09

Det är SÅ gott med cheescake o.denna ser oxå mums ut.Du är så duktg på mat o bak.Ha en trvlig tv-kväll,ser samma program som du./kram

 
Monica

Monica

31 mars 2010 19:23

Nää snälla Cina lägg inte ner din blogg, jag har inte så många kommentarer heller på min blogg, men det är roligt att skriva och de vänner som kommenterar uppskattar jag,får jag sen någon kommentar från någon okänd blir jag glad och tackar den personen ifråga och hälsar den tillbaka....så jag ber dej fortsätta med ditt bloggande och skriver du inte varje dag så gör det inget.
Visst ses vi i morgon...läs gärna min blogg för idag som jag just har skrivit.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

31 mars 2010 22:41

Nej inte får du sluta att blogga, visst är det mindre med kommentarer, man behöver ju inte blogga varje dag

http://bloggplatsen, se

 
lillis

lillis

1 april 2010 06:18

Vad är det för dumheter du skriver,inte ska du lägga ner bloggen då blir jag ledsen.Städade oxå i går inte ett dugg roligt
Ha en bra dag så hörs vi senare
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

1 april 2010 13:18

Önskar er en skön Påskhelg

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ingen bild

Yrsla

1 april 2010 17:00

Läser din blogg varje dag , och kommenterar tyvärr väldigt sällan , men---jag tycker du skriver så att man vill kolla varje dag , så fortsätt bara vara du , så finns vi säkert många som vill hit varje dag !
Önskar dig en Glad Påsk !!! Kram

 
Pellispricken

Pellispricken

1 april 2010 17:53

Det vore synd om du lade ner här. Jag läser inte var dag men jag läser alltid tillbaka och jag tycker det är så roligt med en blogg från min före detta hemstad. Jag har oftast dåligt med komentarer jag med, det är alltid samma personer. Men Jag har Fedjit (där jag ser vilka som varit inne) ganska kul, ser släkten mm håller koll. Jag är dålig på besök just nu för orken räcker inte till men det vore synd om du försvann.
Glad Påsk höll jag på att glömma säga! Hoppas du och din familj får en fin helg!
Hoppas du mår bättre snart, synd att vara dålig i rygg när vi nu ska få vackert väder och man bara vill ut i solen

http://farna.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 april 2010 20:39

Tror nog att dina nerläggningsplaner av blggen är ett stort aprilskämt. Så gottigottgott det är med
Cheesecake tror nog till 100 % att den är supergod.
Ha en riktig mysig Påskhelg vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

2 april 2010 00:29

Nej, inte får du försvinna. Själv har jag inte så mycket besök numera, men det bryr jag mig inte om. Tänker på det mest som på en dagbok. Men förra året i början av året var det livat på bloggen. Det var årsmöte på collieklubben, och alla var in hos alla som hade nån åsikt om det mötet, så jag kunde ha 200 besök per dag :-o.

Kramizzar och ha en Glad Påsk.
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards