~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

TRÖTTNAT lite..........

Av Cina - 12 augusti 2010 12:22

NU HAR JAG VERKLIGEN TRÖTTNA LITE PÅ ATT BLOGGA.

MAN HAR 101 BESÖKARE PÅ EN DAG OCH 4 KOMMENTARER.

DET TYCKER JAG ÄR VÄLDIGT TRÅKIGT.

SÅ KANSKE JAG HÅLLER UPP MED ATT BLOGGA 

FRÅN NU OCH TILLS EFTER SEMESTERN.

JAG SKULLE KUNNA SITTA HÄR OCH RÄKNA UPP

ALLA MED NAMN SOM VART IN O HÄLSAT PÅ.

FAST DET ORKAR JAG INTE.

FÅ SE OM JAG KOMMER TILLBAKS IDAG ELLER

I SEPTEMBER.

NU SKALL JAG ÅKA UPP TILL SJUKHUSET TILL MIN BROR.

ÄR JU NATURLIGTVIS JÄTTE GLAD FÖR DOM

KOMMENTARER JAG FÅR.

STORT TACK TILL ER SOM SKRIVER!!!!!!!

HA DET SÅ GOTT ALLA

 
 
Kicki

Kicki

12 augusti 2010 12:37

Ja det är verligen trisst att det är så få som kommenterar. Du är välkommen tillbaka när du känner att du är redo för det =) Ha det gott så länge!

http://minatankaromtillvaron.blogspot.com

 
Monica

Monica

12 augusti 2010 12:45

Tråkigt om du känner det så. Jag tycker det är roligt att få kommentarer,särskilt om det är någon som jag aldrig har fått från innan....är nöjd med de kommentarer jag får för jag tror att det skulle vara jobbigt att läsa uppemot 30-40 kommentarer om dagen.Vi är ju alla olika, men så här tycker jag och accepterar givetvis hur du tycker.

Ha det bra!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 augusti 2010 13:24

Ja man tappar liksom suget på att blogga när man inte får någon respons med kommentarer . tråkigt! Hoppas din bror mår bättre!
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 augusti 2010 13:24

Hej igen! Du tänkte fråga, vilket program använder du till att göra så fina blogg bakgrunder och header?

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Yrsla

12 augusti 2010 13:35

Nej snälla du , sluta inte skriva !!!
Du kan ju inte "kasta" all din frustration på Mannen o katterna !!! *ler*
Jag tycker det är skönt dels att läsa dig , och att själv skriva av mig där jag brukar hålla till !!!
Såååå snääälllaaaa fortsätt !!!
Var glad att vi ÄR många som läser dig !!!
*Kram*

 
Ingen bild

Karin

12 augusti 2010 19:21

Det är så kul att läsa stort som smått vad som hänt.Läser din blogg varje dag men kommenterar inte alla gånger.Hoppas att C.mår lite bättre.Han är ju förhoppningsvis på rätt ställe för att få hjälp./kram

 
lillis

lillis

12 augusti 2010 19:43

Hoppas att din bror mår lite bättre.
Jag blir ledsen om du slutar att blogga,tycker att det är så kul att titta in hos dig
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 augusti 2010 00:06

Kanske skulle det jobbigt med 40-50 kommentarer, kul iofs. men jobbigt att läsa. Du har många besökare och då är det konstigt att du inte har många flera kommentarer också. Sluta inte blogga, kommer att sakna dig, jag skriver troget och följer din vardag i ny & nä. Hoppas din bror mår bättre och att dom nu fattar att det är brådskande med en oreration, ingen skall behöva lida när det finns hjälp på ett sjukhus.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

13 augusti 2010 22:43

Hej vännen
Första gången jag r här och läser på jättelänge, jag läser sällan någonstans och har inte själv heller haft någon skrivarlust. En får följa sin lust och känsla, det ska ju inte vara något måste.

Kram på dig

http://www.steeperz.com

 
Ingen bild

Birgitta

14 augusti 2010 10:20

Hej! Jag tycker du har en så trevlig blogg! Men jag skickar nästan aldrig någon kommentar, får be om ursäkt för det! Tycker du sprider mycket positivt och visar omtanke om dina vänner!
Ha en riktig skön resa till Turkiet! Birgitta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards