~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Cina - 13 augusti 2010 21:15

Har även idag vart upp till min kära bror och  kollat så han mår

något så när bra.

Nu har han fått 7 påsar dropp så idag fick han börja äta

flytande kost.

Dr hade sagt idag att om han hade tid på söndag så skulle de göra

en akut operation på min bror annars blir det på måndag.

Hoppas verkligen nu att man kan lita på att de kommer att 

ske endera av dagarna.

Brosans fru vart sjuk idag oxå så hon fick åka in akut i morse.

Hon hade drabbats av inre stress och högt blodtryck.

Sedan hade hon någon allergi i ett öga.

Hon skulle vila sig ett par dagar.

Så skulle DR ringa om provsvaren i kommande vecka.

Så man hoppas nu att båda blir bra.


Innan jag gick upp på sjukhuset så var o ut och handlade.

Och så var jag in på KappAhl på Hälla där dom hade halva

priset på reapriset.

Så jag köpte mig 2 tunikor och ett par shorts 240:- för alla

tre plaggen det tyckte jag var billigt.


Har himla ont i min kropp idag.

Men det går väl över.


Ha en fin helg


Tack för att du skriver en lite kråka.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards