~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Cina - 9 september 2010 14:37

Ja ni läser rätt....Karin och jag hade redan bestämt när vi

åkte hem att vi skulle återvända till Side nästa år.

Och när jag kom hem i söndags var jag ut o kollade lite.

Och då fanns det 9 platser kvar just på det hotellet och det datumet

som vi hade bestämt.

Idag var ja åter ut o kollade och då fanns bara 5 platser kvar

och då kände jag att vi var tvungna att slå till på det.

Så nu har vi våran resa beställd till den 28 augusti 2011.


*******************************


Idag fick Håkan åka o köpa äpplen till äppelmoset jag skall göra.

Han var till Lidl där fanns ju billiga äpplen.

Så är det när man inte känner någon som har äpplen.

Och när man skall PALLA så sitter dom för högt.

Var nog meningen att jag skulle köpa.....=))


Ja annars har det inte hänt så mycket här.

Hostar som en tok......jobbigt.

Så det är väl tur att man inte röker längre.......


Tror hela huvet är full i snor för jag snyter o snyter

men det blir bara mer o mer.

Fattar inte vart allt kommer ifrån.

Det kluckar i öronen när jag tar i o snyter

och så när man pratar hör man sin egna röst i huvet.

Det är så himla läskigt tycker jag.

Men men allt går över med tiden.

Bara vänta ut skiten.


Önskar alla en fortsatt trevlig torsdag em/kväll

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards