~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Cina - 5 januari 2011 15:56

Tydligen hjälper det att man blir förbannad.

Idag ringde jag till Mälarenerig och hörde mig för

om stadsnätet och om det var fel hos dom när vi inte fick

någon hemtele.

Men näääää det var inget fel hos dom.

Nääähäää ringer då till ephone som nu ska vara våran ip-telefon levrantör.

Vi har ju talat med dom varje dag sedan den 1 januari.

Men nu var jag förbannad och sa till dom att nu hade jag fått nog.

Vi hade 5 felanmälan redan o något måste ju vara fel.

Och räkning det kom det idag innan man ens hinner få igång

skiten sa jag till dom.

Jag var inte alls så rolig att tala med.

Men jag fick tala med en kille och han sa direkt att har du Mälarenergi.

Javisst sa jag det har jag.

Då skall jag hjälpa dig för vi måste ansluta dig manuellt härifrån.

För det blev något strul efter Nyår.

Javisst det var fixat på 5 min så nu funkar allt.

Men tänk att man först måste bli så arg, efter det fick jag huvudvärk.

Fast nu har det gått över.

Ibland är det bra att ha humör.

NU KAN NI RINGA TILL OSS PÅ VÅRAT HEMNUMMER.


************************************************


Idag har det snöat hela dagen igen.

Det är inte mängder det kommer men det kommer dock.

Och det blir ju massor iallafall.

-1,5 grader har vi just i denna skrivande stund.


Tråkig dag så jag har lekt lite i psp.

Det var så länge sedan jag gjorde något.

Men jag åstakom iallafall dessa.

Våra små barnbarn Sanna och Maja.

   

KLICKBARA


Är roligt o rågivande o sitta med psp.

Tiden bara flyger iväg!

Förr satt jag hela dagarna med psp.

Men då var jag med i en massa kurser.

Det var en rolig tid det oxå.


Ja detta  var lite vad jag har pysslat med idag.


All för mig för idag.


Önskar er en fin trettondagsafton.  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards