~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Cina - 9 februari 2011 11:44

Ja nu finns det dasspapper med dikter på.

KLICKBARA BILDER.

     

Hoppas du kan läsa detta.

Lite roligt när man sitter på dass...=))

Det fanns bara två dikter men dom är

skrivan på norsk eller om det är danska oxå.

Lite dasshumor eller vad ni vill kalla det för.


******************************************

 :en skiner men det blåser kalla vindar tycker jag.

Den snö som kom natten till igår ligger kvar.

På min baksida är det mycket snö kvar.

Och i söndags så upptäckte jag att vi hade fotspår

inne på våran tomt i snön.

Så någon har vart inne där och gått.

Det är stora fotspår så det är inga barn som vart där.

Kanske har vi en fönstertittare vad vet jag.


Så här mycket snö har vi på baksidan......=((

     

Taget idag 2011-02-09


******************************************

Gårdagen inlägg kanske var flummigt för många men.

Jag skall fortsätta läsa om detta.

För det var riktigt intressant.


Nu önskar jag er alla en fin onsdag.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards