~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Besökt City Gross idag......

Av Cina - 10 april 2011 16:40

Ja idag på förmiddagen så åkte vi ut till våran nyöppnade affär

CITY GROSS för att se vad som erbjöds.

Och himmel o pannkaka så stort det var.

Kändes som om man gick på Ullared...=))

Fast detta var ju då bättre för jag är ingen älskare av Ullared.

Vi gick inte runt allt idag utan vi handlade liksom det vi skulle ha.

Ganska så mycket folk men inte trångt o så.

Många kända ansikten från Maxi

Dom var 8 st från ICA MAXI som fått jobb på city gross.

Lite billigare än maxi det är dom på vissa varor.

Men det var en schysst affär så där handlar jag nog i fortsättningen.

Sol av och till idag just nu hänger regnet i luften.


Nu skall vi straxt äta lite mat det blir

potatisgratäng med vitlök och kall ytterfilé.


Så detta får bli mitt inlägg för idag.


Önskar alla en fin kommande vecka  

 
 
ansepanse

ansepanse

10 april 2011 17:02

jag tycker att de bygger så stora köpcentra nu förtiden att man har svårt att hitta varorna där, får springa runt och leda mellan hyllraderna
en fin kommande vecka till dig också - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

10 april 2011 17:34

Vad kul att få inspektera en ny affär men kan bli svårt att hitta i kanske med tiden det kommer gå bra.Har aldrig varit på ullared men ska bli spännande att besöka denna City Gross någon gång.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

10 april 2011 18:26

Har inte varit över men ska.I somras var vi in på C G i Falun.Jättefint kött...blir att ta med kylväska om man ska handla sånt i V-ås.
Har åkt på en vårförkylning.Har klarat mej hela vintern så nu är det dax,men det brukar gå fort över.
Va gott med potgrat.o ytterfile!Ha en trevlig kväll/kram

 
Ruth

Ruth

10 april 2011 23:13

Så roligt med en ny afför att utforska, bra med lite konkurans i affärsbranchen, men det tar sin lilla tid att bli bekant med dom och hitta vad man söker.
Kram och tack för receptet du skickade till mig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

11 april 2011 04:25

Åhh så trevligt med lite nya affärer :) blir super kul nästa gång man åker till v-ås för att shoppa lite =) ...
Önskar dig nu en fin vecka och en bra start på måndagen! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

11 april 2011 06:49

Har en granne som börjat på City Gross, som tidigare arbetat på Hemköp här i stan
Önskar dig en fin vecka
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards