~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Min magnolia har frusit....=((

Av Cina - 6 maj 2011 16:03

Usch så ledsen jag blir.

Min magnolia har frusit nu när det vart så här kallt.

Bladen ser helt vissna ut.

KLICKBARA BILDER

   

Visst har den frusit????

Min magnolia blommar INTE på bar kvist.

Utan den blommar när bladen kommit.


Men sedan så kan jag även se knoppen komma på blomman.

 

Det är ju massor med knopp men man vet ju aldrig om det

blir något med dessa nu.

Fasiken såååååå synd om den inte klarar sig.


Min julros ser ut så här idag.

 

Sååååå fin tycker jag.


*******************************************


TACK ALLA FÖR ERA FINA KOMMENTARER IGÅR

DAGENS INLÄGG.

Jag gör så gott jag kan med mina händer.

Vi hjälps åt här hemma, det måste vi göra.


******************************************


Idag skall vi äta dillkött och potatis är inte så

värst sugen på det men det stog så på matsedeln idag =))


Önskar er alla en fortsatt fin fredag  



 
 
Ingen bild

Airi

6 maj 2011 16:16

Tror nog att den repar sig och knoppen ser inte frusen ut.Håller alla tummar och tår.

 
lillis

lillis

6 maj 2011 16:20

Håller tummarna att den klarar sig.Vad fin julrosen är. Fina foton
Ha en fortsatt bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 maj 2011 17:55

Magnolian ser ju inte så rolig ut precis,men din julros är desto finare.

Nu har värmen återkommit,riktigt skönt ute idag.

ha en bra kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 maj 2011 17:58

Håller tummarna att din magnolia ska klara sig,julrosen är jätte vacker! ..
Hoppas ni får en trevlig helg.
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

6 maj 2011 19:30

Jag hörde någon annan som fått sin magnolia förstörd av frosten, inte roligt. Det är ju en jätte fin blomma.
Fredagskram från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

6 maj 2011 20:55

vad ledsamt, jag har också växter som frusit, till exempel min pipranka, jag blev riktigt snyftledsen över det
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

6 maj 2011 21:54

Denna sommarvärmen vi hade drev växterna för snabbt till liv, väldigt trist att det blir så.
Hoppas ditt träd hämtar andan och kommer igen.
Undrar hur det ser ut i Lerum när jag kommer hem, har varit frostnätter där också.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

7 maj 2011 10:05

Hoppas att den vackra blomman klarar sig...Verkligen.
Har bytt blogg nu, är osams med min andra då den strulat den sista tiden.http://havefun.bloggplatsen.se

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

7 maj 2011 11:36

Så tråkigt ned den kyla som kom, många växter tog stryk, så tråkigt med dina händer hoppas att du får hjälp så att du mår bättre

http://bloggplasten.se

 
annemon

annemon

7 maj 2011 14:33

Magnolian kanske repar sig, vi hoppas på det.Men visst är det så, många växter har nog fått stryk av kylan och denna frost som nu var sist.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

7 maj 2011 16:53

Det är inte lätt med växter.....hoppas den ska repa sig i alla fall,ge inte upp !
Det där med värk och att klaga....det gör vi lite till mans och så sant, i sin egen blogg skriver man det man vill. Man kan ju alltid låta bli att läsa :) Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rosie

7 maj 2011 20:30

Tack för din kommentar på min blogg, det värmde.
Förstår att du blev otroligt ledsen när Magnolian verkar ha tagit stryk av kylan.
Jag har en dröm att ha en Magnolia i min trädgård, men de är så förtvivlat dyra så det får stanna vid drömmen.
Kramiz♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards