~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Bara lite foton idag

Av Cina - 7 maj 2011 17:13


KLICKBARA BILDER


   

Bättre med lite maskrosor mellan tårna än svamp...=))



   

Jag äter igentligen inte glass men denna var god.



 

Någon har lagt beslag på min stol.....Cromiz naturligtvis.



 

Kolla vad den blommar.



 

En utslagen Elvis på altanen.



 

En lika utslagen Gizmo även han på altanen.



 

Sist lilla Cromiz som krypit in i sin ost även de på altanen.


Ett strålande   väder idag har bara tillbringat

dagen på altanen och fått lite värme.

Känns gott att det är sol och fint igen.


Önskar er alla en fortsatt fin lördag  

 
 
lillis

lillis

7 maj 2011 18:48

Vad fint med lite maskrosor mellan tårna. Så många fina kattbilder du bjuder på. Visst är det skönt att värmen kommit tillbaka
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

7 maj 2011 19:25

Fina kort,man tänker på maskrosor o tjärdoft...Var ut en liten stund o skulle kolla raggarbilarna men Johnny ville gå hem så så blev det.Varmt o skönt idag.Ha en bra kväll/kram

 
Ruth

Ruth

7 maj 2011 20:22

Härlig fosse du har med maskrosor mellan tårna, riktigt gulligt. Kisserna njuter ute i den varma sommar luften, så gott dom myser. är väldigt svag för glass, men får begränsa det nu, förr frossade jag :-)
Fullt så varmt är det nog inte riktigt här uppe i dag som vad du har det. På måndag åker vi tillbaka till Lerum, suck, så i morgon är det packardag och storstädning.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

7 maj 2011 20:24

Haha ja kanske ska man smycka tårna så snyggt ju,glassen Äälskar jag oxå supergod fina kort som vanligt ha en trevlig kväll kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

7 maj 2011 20:44

Snyggt att pryda tårna med maskrosor,visst är det bättre en svamp.hihi
Glass är gott men denna har jag ej smakat gillar inte lakrits.Fina bilder som du bjuder på.
Ha en bra kväll-

http://annemon.bloggagratis.se

 
calma-s

calma-s

7 maj 2011 21:28

Hej vännen!
Åh,vilken fin fot,,påminner om ett foto som jag lade ut på bloggen en gång,med bellis mellan tårna*L*
Håller fullständigt med,bättre än svamp emellan *L*

Vilka underbara katter,åhh,de är så goa desa djur,,
Vår minsta Tusse/Tabasco-Kattastrof tog en fågel INNE igår,då var han ej så underbar,även om det är hans natur sas,,
Men så är livet,

Härligt att du njutiti av värmen idag,vi har varit på landet,,Jag lade ut mest bilder från Skåne idag,vet ej om du sett,
Tog lite på landet idag som jag ska lägga in i datorn

Ha det bäst vännen,,kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

7 maj 2011 22:25

ja idag har vi haft varmt och gott igen, vad fina katterna är där de också myser av sol och värme, vad vackert den blommar
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

7 maj 2011 23:20

Ja idag har det väl passat med glass. Vilka mysiga katter, jag tycker dom långhåriga är så fina. Ja dom har säkert njutit av värmen dom me. Vi får väl hoppas att det fina vädret stannar o då kan du pryda dina tår med någon annan sorts blomma.
Ha det bra/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Monica

Monica

8 maj 2011 10:26

Härliga bilder....värmen fortsätter även idag!

Ha det så gott!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

8 maj 2011 23:22

Så underbart fina bilder på dina missar :) Så skönt dom har det med en sådan stor o fin altan ni har! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards