~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Är ju själva F*N

Av Cina - 14 juni 2011 18:51

Tror ni inte att jag fick en ny kallelse till röntgen idag.

Alltså till en ny magnetröntgen med kontrast.

Vill INTE göra om detta FYFAN.

Var en hemsk upplevelse ska jag erkänna.

Jaja det är väl bara att gilla läget då.


Annars har jag inget att skriva idag.

Känns som om jag är tom i skallen.

Regn på eftermiddagen nu är det svalt ute.


Tack Lillis för pratstunden!


Önskar alla en fortsatt fin tisdagkväll  

 
 
Malin

Malin

14 juni 2011 19:07

Men nej så tråkigt och jobbigt :/
Här ser det ut o bli regn när som helst,om det inte går på sidan!
Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

14 juni 2011 19:11

Jobbigt men finns nog en orsak till att dom vill att du gör ytterligare en rtg.Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 juni 2011 19:43

Det är ett ont måste om dom inget kunde se något med vanligt röntgen, inte kul alls.
Inget mysigt väder här heller, inget regn men blåsigt och mulet.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

14 juni 2011 21:31

Det var snabbt!!!Säg till att du får vända dej efter halskotorna så ska du se att det går bättre.
Fy så kallt det har blivit på en gång men snart är det väl sommar/kram

 
Monica

Monica

14 juni 2011 22:06

Jag har aldrig gjort någon sån röntgen så jag kan inte uttala mej om hur det är,men det finns säkert en orsak till att du får göra om det.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

caritha-

15 juni 2011 06:34

Usch det var inte kul men bra att dom är noga det går nog bra varma kramar /caritha-

 
lillis

lillis

15 juni 2011 06:37

God morgon vännen!
Tack för pratstunden i går alltid lika roligt.
Vad tråkigt att du måste göra om röntgen men det är väl lika bra att få det gjort
Ha en bra dag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

15 juni 2011 08:37

Visst är det jobbigt med undersökningar men tyvärr ett måste för att finna vad som felas , bara att gilla läget som du säger,vad annars har man för val i det här läget. Hoppas du får en bra dag i allafall.

http://annemon.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

15 juni 2011 09:20

Hoppas att det har någon mening med det du utsätts för.
Kram och ha det gott!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 juni 2011 12:51

stackars dig som måste göra om den undersökningen, förstår att det känns jobbigt
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards