~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Kockan har gått i strejk idag......

Av Cina - 18 september 2011 16:59

Ja idag har verkligen kockan gått ut i strejk.

Hon är trött och hostig.

Så idag vart det hämtmat vi delade på en pizza.

Men jag har halva halvan kvar har tappat matlusten totalt.

Inget som smakar gott.

Inget jag är sugen på heller.

Usch vilket jobbigt läge man hamnat i.

O till på köpet inget att blogga om heller.

Regn och ruggigt idag.

Tänk om vi hade lite värme så skönt det skulle vara.


Önskar alla en fortsatt fin söndag  

 
 
lillis

lillis

18 september 2011 17:25

Strejka du en dag det kan du behöva och det är ju så himla gott med Pizza.Vi har inte haft så mycket regn i dag men det är lite småkallt
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

18 september 2011 18:45

Helt rätt när du inte mår bra ! Här har vi haft en fantastiskt vacker och härlig höstdag ! Har varit ute med kameran i omgångar :) Kram å krya på dig !

http://corina.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

18 september 2011 19:19

Jag har inte tittat in till dig på ett tag.
Jag grattar så mycket i efterskott.
Visst är det gott med pizza och att få ta det lite lugnt. Vi kvinnor är inte så bra på att unna oss.
Hoppas att du mår bättre.
Goa kramar från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

18 september 2011 22:03

Tur att det fins hämtmat, du får krya på dig

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

18 september 2011 22:59

Spelar väl ingen roll om det blir hämtmat för engångs skull.Du är ju sån matmor i vanliga fall o. man ska ju variera kosten...
Här har oxå kommit lite blöta då.o.då under dagen o kvällen.Krya på dej/kram

 
agge

agge

19 september 2011 08:50

Ibland är det himla gott med pizza, mmmm........Det blir inte alltför ofta jag äter det och då smakar det väl ännu godare förstås....
Krya på dig nu.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

19 september 2011 14:18

Sådan tur att det finns hämtmat när man känner att orken tryter synd bara att det inte smakade för dig hoppas du bättrar på dig snart så du kommer i form igen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

19 september 2011 17:37

Det var mig en enveten influensa, det har pågått länge nu. Inte konstigt att du inte har något att skriva om, men du skrev flera rader trotts det.
Krya nu på dig gumman, skickar en en helande kram och tanke.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards