~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Cina - 6 januari 2012 17:54

Usch idag var det inte alls något skönt ute.

Kallt som tusan tyckte jag att det var.

Vi har vart o grattat min brors son Marcus som fyllde 15 år i onsdags

Tack för god tårta Marcus!

Var in på hemköp i Kolbäck o köpte lite mjölk.

Sedan hem o laga lite mat.

Inte ett varv har jag gjort på stickningen idag.

Får sätta igång imorgon igen.

Just nu har jag lite ont i skallen.

Men jag tror hela huvet är fullt i snor

kan fasen inte fatta vart allt kommer ifrån.

Jaja det går väl över någon gång.

Måste få visa en tuffing!

Här i knä på Mamma Sari

KLICKBILD

Snacka om att va tuff idag

Jeans och rutig skjorta o dregellapp ;)

Stora killen snart.

4 mån den 15/1


Nu önskar jag er en fortsatt fin Trettondag   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards