~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Altanstädning idag.....

Av Cina - 22 mars 2012 19:10

Ja idag vart det städning av altanen.

Tvättat mattor dammsugit och torkat, golven och bord o stolar.

Så nu är det VÅR där ute.

Skönt när det vart klart.

Har vart en varm och skön dag idag oxå.

Idag kom Karin.M och Lilla Ida hit en stund.

Vi satt ute på altanen och katterna sov inne så jag stängde dörren

om dom man vet ju inte om dom skulle flyga på Lilla Ida.

Inte för jag tror det men man vet ju som sagt inte.

Nu är jag både trött och orkeslös.

Blir så förbannad på mig själv när inte kroppen orkar som den gjorde förr.

Men det är väl bara att gilla läget.

Inget annat man kan göra.


KLICKBILDER

Måste få visa er att lilla Frans har vart o besökt Busborgen.

 

Inte jag som tagit korten utan har lånat dom av

mamma Sari.


Nu skall jag sätta mig o kolla på tv.

Måste lägga upp mina ben så dom får vila lite.

Önskar er alla en fin torsdagskväll   
  

 
 
Bettan

Bettan

22 mars 2012 19:39

Ja men vilket underbart väder vi har haft idag! Fler av den sorten tack =). Det gör att det spritter lite extra i kropp & själ.

Men så söt han är lilla Frans =) Fina bilder mamma sari har tagit på honom. Han fullkomligt lyser av glädje där han är =) Härliga barn.

Hoppas att du nu passar på att vila dig ordentligt. Å jag förstår att det är tungt när kroppen den sviker. Är man van att vara igång & den inte vill vara med på noterna. Ja då är det tungt vännen.

Hoppas att du ska få en god kväll & fin kommande morgondag!
Kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

22 mars 2012 22:00

Så söt han är lille Frans, här har vi haft riktigt vårväder i dag

http://bloggplasten.se

 
lillis

lillis

23 mars 2012 06:42

Men vad du håller på, är väl inte undra på att du blir slut.
Vilka härliga foton på lilla söta Frans
Ha en bra fredag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

23 mars 2012 09:01

Tittar in för att önska dig en trevlig helg
Blir alltis så glad och ler när jag öppnar din blogg och det första man ser är dessa underbart goa ungar.
Vi bodde ju i Vivalla förr där hade vi en så kallad " pensionärskuvös " den saknar jag
Hoppas du får en solig och fin helg Jram Anita Lundwall

http://anitasfotoblogg

 
Ruth

Ruth

23 mars 2012 09:54

Nu har du det rent och fint på altanen och kan njuta av solens strålar. Klart det tar på krafterna, jobbet tog ju sin tid i anspråk.
Så fina foton på Frans i Busborgen, tycker han är olik sig på bild ett, vilken sötunge.
Solen skiner på en blå himmel i dag, ett vackert och varmt vädret.
Njut av solen du också, kanske med en god bok i solstolen.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 mars 2012 19:29

vilket trevligt besök du fick :) du får vara rädd om dig vännen och inte göra för mycket åt gången
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards