~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Välkommen sköna MAJ

Av Cina - 1 maj 2012 17:34

Ohhh äntligen är vi nu inne i underbara månaden MAJ.

Igår var ingen bra dag alls.

Tog ju denna Amarulla och Cafe latte och så sa Håkan

du måste dricka upp det medans det är varmt.

Och jag dricker ju kallt kaffe.

Så jag försökte dricka den så fort som var möjligt

och följden blev att jag vart sååååå YR i huvet så

jag var tvungen att halv lägga mig i fåtöljen.

Usch fy tusan för att känna detta.

Det är nog på ett bevis hur ofta man dricker när man

känner av en skvätt likör och det var en liten skvätt.

Men inte tusan vart jag varm heller.

Gick i säng runt 22 men kunde fasen inte somna

fast jag hade tagit sovpiller.

Så jag gick upp och satte mig vid datorn o där satt jag till

halv ett tror jag.

Sedan la jag mig men snurra runt i sängen o sista gången jag titta

på klockan så var hon halv 3.

Och man får ju panik när man inte kan sova.

Men efter halv 3 måste jag somnat o sov till 8:15.

Var ut på apoteket idag på fm hade slut på en sort medicin.

Köpte en V 65 oxå men inte på apoteket ;)

Och det gick ju bra att spela på den oxå =)

Mer behöver jag inte säga.


Soligt och fint hela dagen idag.

Satt ute en bra stund o filosoferade på altanen i solen.

Fast vet ni nu fryser jag igen.

Måste nog ta mig en tur till DR o kolla upp lite prover.

För detta är väl ändå inte normalt.


Visar er lite bilder på Maja som jag fick på mailen här om dagen.

Maja har börjat på dagis.

KLICKBILDER

       


Nu önskar jag er en fortsatt fin 1 MAJ kväll  

 
 
Ingen bild

Karin

1 maj 2012 18:00

Vilken skön dag det varit idag.Efter jobbet blev det munktorp t.o.r
Liten blir stor...Maja är så gullig.Syns vem hon är släkt med...verkligen lik sin far o.farfar
Ja bara att gratulera!Men du lite nya prover skulle nog inte vara ivägen verkar det som.Du får fixa det imorgon/kram

 
annemon

annemon

1 maj 2012 21:10

Hej! Skönt att Håkan är bättre ser att ni varit ute och kollat in husvagnsekipaget en riktigt rejäl yta.Hoppas inte du blir sjuk nu eftersom du är så frusen.Jobbigt när man inte kan somna då kan man lika gärna sitta vid datorn en stund.En härlig dag igen bara att gotta sig.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

1 maj 2012 22:02

Ha ha ha ja jag kunde inte låta bli att skratta, då du beskriver det så härligt. Men självklart är jag ledsen för att du inte känner dig bra. Tycker nog allt att du ska ta dig till DR, för det låter inte bra.
Hoppas att det snart ska ge med sig för dig & att du ska få njuta av det fina vädret. Massor av krya på dig kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 maj 2012 22:44

Det är billigt att bjuda dig på krogen, du är billig i drift :) Amarula är det godaste av allt gott, lite för söt enligt mig, men spetsat med en skvätt vodka blir den perfekt.
Vidrigt när man inte kan sova när man lägger sig, har ofta sådana nätter om jag har för mycket att tänka på, då kopplar inte hjärnan av.
Hoppas att det bara blir frossa och inget mera utav detta luriga du har drabbats av.
Vill tro att du somnar tidligt i kväll och sover hela natten igenom.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

1 maj 2012 23:28

Det är ingen höjdare att ligga och inte kunna somna. Hoppas du snart känner dig bättre. Kan tänka mig att Maja tyckte de var skoj på dagis massa nya kompisar och nya leksaker.
Kramizar å krya på dig

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

2 maj 2012 06:26

En billig fylla fick du. Ingen höjdare att inte kunna sova.
Tycker att du ska ta kontakt med din läkare.
Så fina kort på lilla Maja
Ha det bäst min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

2 maj 2012 15:43

Hihi ingen höjdare att bli snurrig men det lät lite roligt! :)
Hoppas du inte är lika frusen idag!
Fina bilder på söt tös!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards