~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

Helt rätt.....

Av Cina - 2 juni 2012 17:20

STORT GRATTIS TILL ANTON O SIGRID som vann Let´s Dance 2012.




(bilden lånad från nätet)

Ja jag tycker det var det bästa paret igår.

Han mjuk i kroppen, smidig och kan dansa.

Han är en mycket jordnära person.

Molly visst hon var duktig men det räckte inte att slå ANTON.

Det som var bra var att Molly växte som person. 

Ja nog om detta för det är många delade meningar om detta.


***************************************

Idag har det regnat och blåst hela dagen.

Man blir bara så himla deppig av detta hemska tråkig väder.

Undrar om det kommer en sommar eller om det går över i höst

på en gång, det förvånar mig inte ett dugg.

Fast det får man ju hoppas att så inte är fallet.


Var gör ni när det är så här tråkigt väder, städar ni eller vad????

Ja kommer mig inte för med något.


PS: NY OMRÖSTNING!!!!


Önskar er alla en fortsatt fin lördagkväll  



   

 
 
Monica

Monica

2 juni 2012 17:46

jag tyckte att båda var lika bra,men det var ju bara en som kunde vinna och då blev det Anton.....
Här har vi haft sol hela dagen så jag kan inte klaga på vädret!
Önskar dej en fin kväll...kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Tinezza

Tinezza

2 juni 2012 18:35

Jag måste erkänna......jag har inte sett ett enda program...

http://tinezza.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

2 juni 2012 18:50

En sån otrolig talang!!!Ja Anton var värd att vinna.Tycker iaf att Molly vuxit som person nåt enormt.Jag hoppas att programmet kommer åter,riktig underhållning.
Jag har jobbat idag,tur är väl det i detta skitväder.
Har inte kollat TVprogram ännu.Blir kanske tidigt i säng o en bok istället/kram i ruskvädret

 
ansepanse

ansepanse

2 juni 2012 19:25

visst var Anton den rätte vinnaren :)
här har vi haft sol hela dagen även om det har blåst väldeliga och varit kyligt i luften
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Bettan

Bettan

2 juni 2012 23:37

Helt klart var de 2 värdiga finalister i finalen. Å det var kul att det blev Anton som tog hem det =). Men Molly har verkligen växt som person under programmet.
Vilka härliga cup cakes du har bakat... Smarriga ser de ut att vara =).
Här har vi haft sol idag, men kalla vindar som satan =(. Nej tack vi får verkligen hoppas att det kommer sol & sommar. Så inte hösten ska bli så lång. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 juni 2012 23:43

Japp, Anton och Sigrid tog hem glasskon, det var dom värda, dom var bäst !
Men vännen då, klart sommaren kommer tillbaka, men det är bara 6 månader kvar till jul, skrämmande så snabbt tiden rusar iväg. Vi har haft sol, men ingen värme i dag, satte på mig mina strumpor igen det värmde kalla fossar.
Hoppas du får en bättre söndag.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

3 juni 2012 06:27

Visst var det rätt par som vann, men jag tyckte att Molly var duktig för att vara så ung.
Visst har vi skitväder så trist
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

3 juni 2012 18:39

Både Anton och Molly var mina favoriter så var glad att dom båda var i final :) Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards