~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Cina - 4 juli 2012 18:18

Näää jag mår inte alls bra, ont i halsen, snorig och geggig i ögonen.

Men det går väl över fast jag blir lite förvånad över mig själv.

Jag brukar INTE lägga mig på dagen men både igår och idag

så har jag gjort det o somnat o sovit i en timma.

Och det tyder mycket på att jag har något i kroppen som inte ska vara där.

Ska sluta o gnälla det finns dom som har det värre.

Fast jag vill inte bli sjuk nu.


**************************************

På förmiddagen åkte vi ut till grossen och handla lite

innan stan invaderas av fina bilar.

Och igår så  var ju Karin och jag ut o kollade lite

o jag hittade ju ett par GULA capri byxor (jeansmodell)

på rean för 200:- men jag köpte dom  inte då.

Så idag sprang jag in och det fanns ett par kvar i min storlek.

 

Var en fläck på dom så jag fick dom för 150:-

Har säkert legat på golvet för fy så mycket det ligger på golven.

Men jag tvättade dom o fläcken gick bort.

Nu vet jag en som kommer o skratta o det är Ruth som skrev en

rolig kommentar igår dagens inlägg.

Men jag brukar ibland bli så där velig o sedan kan jag inte

få bort det från huvet.

När vi gick ut så sålde de jordgubbar utanför för 20:-

Ja köpte 2 kartonger oj så stora och röda och söta de var.

Sonata hette sorten.

   

Så ikväll blir det jordgubbar o gräddmjölk.


  -ligt och fint hela dagen underbart om nu detta kan få stanna.

Men det kan jag väl aldrig tro.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards