~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Vit FJÄRIL....vad vill den?????

Av Cina - 13 augusti 2012 16:06

Nu skall jag berätta något för er.

Jag har haft en vit fjäril här hos mig varje

dag hela sommaren.

Det har vart här nästan från fm till kväll.

Flyger fram o tillbaka sitter i blommorna o

i vindruvan o i björnbären.

Börjar fundera vem det är och vad den vill.

Det är en apollofjäril.

 

Så mycket vet jag iallafall.

Måste lösa detta bekymmer som jag fått om denna fjäril.

Har gått så långt så jag pratar med den.

Ja jag vet att jag inte är klok men jag är säker på

att den vill mig något.

Skall ta upp detta imorgon på cirkeln.

Imorse var det grått o trist men på em kom   

och det är varmt och skönt.

Håkan har vart till DR idag och han fick en kur PC igen.

Så får vi se om han blir piggare.

Annars  var han frisk och han fick det han var dit för.

Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  


 
 
Monica

Monica

13 augusti 2012 17:56

Hoppas att du får ett svar angående fjärilen för något är det,det är jag övertygad om.
Ha en fin kväll du också...kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 augusti 2012 19:11

Kanske är det din mamma som tittar till dig, någon mening har den vita fjärilen
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

13 augusti 2012 22:04

Vem har du besök av???Ska bli intressant att höra om din kurs imorgon och om du kan få nåt svar.
Hoppas att Håkan blir piggare nu.Ha en bra tisdag/kram

 
Ruth

Ruth

13 augusti 2012 22:49

Vilken lustig fjäril, har aldrig sett en sådan förut, den gillar nog det du har att bjuda den.
Så det var i morgon du skall till cirkeln, roligt att diskutera fjärilen där, säkert så kommer det många förklarningar och teorier omkring denna bevingade klurifax.
Hoppas Håkan blir frisk efter detta läkarbesök.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Veronica

Veronica

14 augusti 2012 11:41

Hej!

Kom in i din blogg av en slump, när jag satt och läste om Kolsva och Bro. Jag släktforskar om dom områdena.
Besökte Bro Kyrka i somras, och vandrade runt där ett tag. Tänkte att mina förfäder säkert både har döpts och begravts på den platsen.
Därför var det riktigt intressant att läsa ditt inlägg om Bro Herrgård och de gamla husen runomkring. :) Måste varit mysigt att växa upp där.

Ser att dina hette Jansson.
Min farmors mamma, Hedda Carolina Andersson..gifte sig med en Leontin Jansson. Det är ingen du känner till? :)
Hedda föddes i Bro och dog senare på äldre dar i Ramnäs.


MVH / Veronica

http://majsan30.blogspot.se

 
Veronica

Veronica

14 augusti 2012 11:43

Bro Prästgård...menade jag givetvis... ;)

http://majsan30.blogspot.se

 
Malin

Malin

14 augusti 2012 14:41

Åh en sån fin fjäril, hoppas du kanske kan få svar om det är någon som vill säga dit något!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
jess

jess

14 augusti 2012 15:48

Hamnade här av en slump och fastnade vid det här inlägget.. Får en känsla av att fjärilen är en kvinnlig nära anhörig som tittar till dig. Har själv en fågel som brukar komma på besök hemma hos oss och knacka på rutan med näbben . Magiskt...

http://www.theshedevil.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards